Jump to content

Recommended Posts

Някой знае ли този клапан на колко пробег ърябва да се сменя? И колко лесно трябва да отваря ? Има ли вероятност да засмуква през него масло и да го изгаря ?

IMG-8621825029155a54342fcc1676608518-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е с липса на маслото :) Но днес се обади майстора , сегментите са дошли , старите са спекли :) , лагерите и тях ще сменим .Втулки , вложки по главата също след челосване на стенда.Просто ми стана интересно за това клапанче , някой дали го е сменял .Все пак некараме нови коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измий го с обезмаслител. Разклати го и ако чуваш леко тракане е наред и го връщаш обратно иначе сменяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смяна на 70000 км казаха на едно място. По-добре смяна. Вътре май има пружинка , някоя друга найлонова част или не знам какво, които се скапват със времето. Цъкането при разклащане не е гаранция за правилно функциониране. Особено тия пластмасови клапани. Струва 5-10 долара. Със сигурност може да ти увеличи разхода на масло при неправилно функциониране, но не кой знае колко като количество. Включително и бедна смес може да ти даде тоя PCV клапан.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×