Jump to content
anakondakz75

Налягане в резервоара

Recommended Posts

Здравейте колеги.. Имам странно налягане в резервоара.. Много често ако е на слънце колата избива бензин през капачката на резервоара.. Вчера бях спрал до един магазин, имаше лек наклон нагоре, като паркирах задната част на колата остана надоло.. По едно време замириса на бензин, гледам капе бензин под задния калник където ми е капачката на резервоара.. Отворих я,и започна да излиза бензин от гърловината,след което я завих и реших да спусна колата на равно,след което отворих отново капачката, започна едно съскане и бълбукане,след което бинзина си слезе надолу.. Вчера пак на същия магазин спрях и същата работа.. Когато е под наклон не поема бензина надолу след отвиване на капачката,ами започва да излиза от гърлото,като я спуснах на равно, след развиване пак на капачката става едно голямо съскане и бълбукане,след което бензина си слиза надолу.. Винаги карам с пълен резервоар, но и в двата случая да липсват около 10 литра до Full.. Смених днес капачката с друга втора ръка,но е същата история, без промяна... Живея в Кипър, температурите в момента са около 25-28 гр.. Не ми се мисли като станат големите жеги какво ще е положението ми с това странно налягане в резервоара... Колата е Honda Civic 1.6 Vitec 2003 год... Моля за компетентен отговор от хора които са се сблъсквали с подобен проблем... Четах някъде за някакъв клапан за налягането в резервоара,но не намирам инфо за моята кола дали има такъв,и къде се намира той... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва  да имаш вакуум в резервоара, а не налягане, че е опасно! Бензиновите пари са запалими!!! На този модел не знам къде е клапана, ама провери от кой маркуч  влизат бензиновите пари в смукателния колектор и оттам нататък проследи системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е запушен отдушника на резервоара.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Vancho написа:

Трябва  да имаш вакуум в резервоара, а не налягане, че е опасно! Бензиновите пари са запалими!!! На този модел не знам къде е клапана, ама провери от кой маркуч  влизат бензиновите пари в смукателния колектор и оттам нататък проследи системата.

 

Вечният спор- вакум или налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...