bloiler 37 #1 Публикувано 3 Април, 2018 (Редактирано) Здравейте колеги! Нов собственик съм на CR-V II 2005 г. Дали съм "горд" собственик ще кажа по - късно. Колата е 2005 година купена от човек в Швейцария. Преди 3000 км е била в оторизиран сервиз на Хонда там, всичко е сменено - масло 0W30 Castrol EDGE, дискове, накладки, филтри и т.н. Нямам забележки към колата /SUV -a/. Мотора е 2,2 цдти N22A2 на 140к без DPF. Изпълнението е екзекутив - кожа, люк и т.н + "хубавата навигация". Имам изминати 3000 км. предимно извънградско - Плевен - Банско, Плевен -София и т.н. Разход 6/100 км при скорост до 120 и 6,5/100 при 120 - 150 км. Нямам забележки към колата. Някои тука от форума ме познават и знаят, че пътувам много - около 3000-3500 км на месец. Проблема е следният: При голяма скорост, ако се наложи да спра рязко, нещата не се получават нещо. Като я докараха колата - дисковете бяха ръждясали, викам, като се опилят ще се оправи. Да, ама НЕ. Имах сивик 7 генерация, спираше като ненормален. Имам и фр-в и той спира яко. Оценявам, че това е по-тежко ама само със 100 кила от фр-в-то. Та по въпроса: набарах в ибея едни спирачни дискове с керамични накладки. Пише, че дисковете са карбонови и накладките керамични. Интересува ме някой дали кара с керамични накладки и как е спирането с тях. Знам, че като се прецакат накладките, се сменят и дисковете /ако са карбонови/. Мисълта ми е дали някой кара с такива и дали има разлика /и каква/ от обикновените дискове и накладки. Редактирано 3 Април, 2018 от bloiler Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #2 Отговорено 4 Април, 2018 Ако и с ръждиви дискове не е спирала добре, търси проблем по системата. Аз бих я качил на валяци някъде за проба и после в сервиз. П.п иначе да сивика спира много здраво, за това чантата до мене я закопчавам с колана, защото при рязко спиране и излита от седалката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #3 Отговорено 4 Април, 2018 Прегледай апаратите. Имат навика да блокират. При мен спираше зле до преди да сменя всички накладки и не ряздвижих един-два апарата. След процедурата всичко дойде на място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #4 Отговорено 4 Април, 2018 Това за валяците не се бях сетил. Ще го направя. Пак казвам, че дисковете и накладките са на около 3000 км., но не пречи да погледна апаратите. Все пак ме интересуват тия керамични накладки, някой дали не е карал с такива, дори и на друга кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bozmana 7 #5 Отговорено 4 Април, 2018 И моето ЦРВ не спираше, но смених предни дискове и накладки , единия апарат беше блокирал, сложих ново цилиндърче и гумички. Почистих и раздвижих задните апарати и сега си спира нормално. Добре е да се смени и цялата спирачна течност. Масово хората не я сменят, а си е от значение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове