oskik 0 #1 Публикувано 25 Март, 2018 Здравейте, колеги Интересува ме, кое е бушончето за запалката или какъв може да бъде проблема, когато тя загрява / малко /, но не дава ток на зарядно за телефон? Относно джантите. Търся си хубави - на добра цена - 4х108 15"/16" . Какво мислите за 16"? Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2 Отговорено 25 Март, 2018 Здравей, колега! Първо бушон или е прекъснат или не, мн т.е. или има ток на запалката, или не. Проблемът може би е в зарядното. Относно джантите, 4х108 при Сивик 7 няма, или е 4х100 или 5х114.3. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
oskik 0 #3 Отговорено 26 Март, 2018 Здравей, колега Проблемът, изглежда не е в бушона, защото , както виждам на характеристиката , странно , но запалката и свързана с волана. Относно джантите, да , 4х100 са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #4 Отговорено 26 Март, 2018 За джантите тук: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 26 Март, 2018 На 3/25/2018 at 21:19, oskik написа: Интересува ме, кое е бушончето за запалката или какъв може да бъде проблема, когато тя загрява / малко /, но не дава ток на зарядно за телефон? Ясно, че няма как всички да са инжинери, но нали осъзнаваш, че е безумно да търсиш прекъснат бушон при "малко загряваща запалка"? А това серво усилвателя на волана да е свързан с един бушон със запалката в купето ми звучи като идиотщина, която и французите не могат да измислят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mu6o 0 #6 Отговорено 6 Юни, 2018 (Редактирано) Аз имам също проблем със запалката и понякога не дава добър контакт, но това е заради ръжда или замърсяване, което има и постоянно я „лющя“ на изгасен мотор и се оправя след това. Иначе запалката загрява всеки път когато се вкара, но не дава добър контакт при някои накрайници. Може и производителите да са виновни за това. Редактирано 6 Юни, 2018 от Mu6o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове