JapCar 305 #1 Публикувано 21 Март, 2018 (Редактирано) Колата е под аватара, историята следната: Бях в БГ за около 2 месеца, колата беше в гаража при страхотна влага. Като се върнах знаех, че няма да запали, защото акумулатора е стар, но странно беше, че измерих 2V... Сложих друг и всичко беше нормално, карах я един ден, но на другия ден температурата падна около 0гр, ходих извън града и дистанционното не можа да заключи, батерията му беше изтощена, та заключих с ключа. При отключване пак с ключа алармата са задейства и не може да се спре, защото знам, че става с дистанционното, а то няма батерия... В багажника корите отстрани са ми разкачени (отдавна търся от къде влиза вода), и имам достъп до сирената и извадих куплунга. Тя спря, но остана някаква много слаба сирена със същия звук и всички мигачи мигаха по-бързо от аварийните. Звукът е пак откъм багажника, но се чува само отвътре и на отворен багажник. Прибрах се така със слабата сирена и бързите мигачи, всичко това се повтаряше - включено за 10-15 сек, изключва се за 4-5 сек, като за момент мигваше червената лампа на таблото. Това продължи около 10 мин и спря, прибрах се, смених батерията на дистанционното, пробвах го. работи си, колата си пали, но съм забравил сирената с изваден куплунг. Днес се сетих, включвам куплунга, сирената писва, като извадя куплунга, слабата сирена остава периодично да свири за няколко мин. и спира. Пробвах, със заключване с дистанционното не спира, пробвах и с втория ключ... Ако някой е имал подобен случай, нека сподели, на първо време имам въпрос: Къде е модула за алармата, на едно ли е с този за дистанционното заключване? Ако имам достъп бих проверил влажни куплунзи... Редактирано 21 Март, 2018 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #2 Отговорено 21 Март, 2018 Няма как модула на алармата да е заедно с централното заключване, защото твоята аларма е монтирана допълнително, вероятно от дилъра. Щом имаш сирена, значи алармата не е оригинална. От завода излизат със защита срещу кражба, която включва клаксона на колата. Така знам аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #3 Отговорено 21 Март, 2018 Преди 3 часа, Tokio написа: Няма как модула на алармата да е заедно с централното заключване, защото твоята аларма е монтирана допълнително, вероятно от дилъра. Щом имаш сирена, значи алармата не е оригинална. От завода излизат със защита срещу кражба, която включва клаксона на колата. Така знам аз. Ами така излиза, че е слагана от дилъра. Това значи, че не мога да получа никакво инфо тук, нито схеми...,но все пак трябва да намеря този блок на алармата щом е слаган допълнително. Все пак централното закл. трябва да командва този блок, но дали ползва същите датчици от заводската защита с/у кражби, която споменаваш? На дизеловия Акорд имаше сирена пак в багажника, отвътре до десния калник, но беше сложена от другата страна на една преграда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #4 Отговорено 22 Март, 2018 Алармата командва централното заключване, а не обратното. В заводската защита на Акорд няма датчици, започва да свири клаксона само ако заключиш колата с дистанционното, а я отвориш с ключ или по какъвто и да е друг начин. Имаш ли отделно дистанционно за алармата, или си отключваш колата с бутоните на ключа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #5 Отговорено 22 Март, 2018 Преди 23 часа, Tokio написа: Няма как модула на алармата да е заедно с централното заключване, защото твоята аларма е монтирана допълнително, вероятно от дилъра. Щом имаш сирена, значи алармата не е оригинална. От завода излизат със защита срещу кражба, която включва клаксона на колата. Така знам аз. Цитат Алармата командва централното заключване, а не обратното. В заводската защита на Акорд няма датчици, започва да свири клаксона само ако заключиш колата с дистанционното, а я отвориш с ключ или по какъвто и да е друг начин. Имаш ли отделно дистанционно за алармата, или си отключваш колата с бутоните на ключа? И на двете CR-V та имам монтирани допълнителни аларми, които са интегрирани към фабричната такава, централното заключване и самите оригинални ключове. Нямам допълнително дистанционно и всичко си се командва от бутоните на самите ключове. Така че може и при колегата да е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #6 Отговорено 22 Март, 2018 Преди 1 час, Emicha написа: И на двете CR-V та имам монтирани допълнителни аларми, които са интегрирани към фабричната такава, централното заключване и самите оригинални ключове. Нямам допълнително дистанционно и всичко си се командва от бутоните на самите ключове. Така че може и при колегата да е така. Най-добре е алармата да е интегрирана (свързана по кан-шините) към колата, а не само да се управлява от централното заключване. Защото ако е второто, алармата се дезактивира при отваряне на колата с шперц или с насилствено превъртане на ключалката на вратата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #7 Отговорено 23 Март, 2018 Първо офтопик: Незнайно защо не получавам имейл известие за развитие/нови отговори в темата, въпреки, че съм го маркирал горе в дясно в темата, та не съм влизал... Някой знае ли нещо? Въпросът е решен... за сега. Нямам допълнително дистанционно, централното е с бутони на ключа. При закл/откл, мигачите мигат 2/3 пъти... Все пак не разбрах дали алармата е инсталирана при дилъри или фабрично я вграждат за Англия. По-вероятно е първото, защото: Сирената, както казах е отзад в десния калник ( Cobra/Италия), там е монтиран и парктроника (Prkpilot/Bosh/Испания), т.е. и двете са европейски... Оказа се, че е известен бъг, в англ. форум има много теми. Не съм се задълбочавал и не разбрах дали централното командва алармата или обратно, но алармата имала два блока които комуникират помежду си (няма нужда да описвам подробности кой за какво е и как се казва, защото не е полезно за БГ) и когато акумулатора е слаб или бекъп батерията в алармата също, става неконтролирано задействане... Бекъп батерията служи за да продължи да свири, 5-6 мин, дори и крадеца да изключи акумулатора (когато е клаксон, това няма да стане), та слабата сирена при изваден куплунг съм чувал от тази батерия докато се изтощи... Отворих сирената, батерията беше доста слаба, ( нормално кара 5-7г) и е нестандартна 7.2v/250mAh, NiMh. Струва над £20, но нямам време да чакам доставка, опитах друго и стана- две последователни LiIon батерии от стар телефон 3.6V/600mAh. Капацитета им е по-голям, но едва ли ще дадат достатъчен ток да свири силно ако се наложи, но това не е важно... И така, заредих акумулатора напълно, сложих сирената, писна отново. Натиска се бързо по два пъти закл/откл (вероятно може и с ключа на вратата), свири още 5-10 сек докато синхронизира двата блока и спира. Може би ако знаех, това и че не спира веднага, щеше да стане и със старата батерия, ама нейсе, за сега въпроса е решен. Все пак е бъг който вместо да е описан в книжката как да се справиш ако се случи, той те вкарва в сервиза...и както се сещате ще те набутат с нов акумулатор и нова сирена, ако обявят, че няма батерии... (вместо проста процедура по синхронизиране). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #8 Отговорено 24 Март, 2018 Ако алармата е вграждана от завода в Япония, то би трябвало кабелите към нея да са интегрирани с ел. инсталацията на колата, ако не са част от фабричната ел. инсталация, то явно е монтирана допълнително от английския дилър. По темата - колегата е решил проблема, което е похвално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #9 Отговорено 25 Март, 2018 На 24/03/2018 at 12:13, Tokio написа: Ако алармата е вграждана от завода в Япония, то би трябвало кабелите към нея да са интегрирани с ел. инсталацията на колата, ако не са част от фабричната ел. инсталация, то явно е монтирана допълнително от английския дилър. Ами може би е от дилър, но по кабелите не може да се разбере, грамотно са направени (към сирената). Тя е закрепена с два болта, но отворите са предвидени фабрично (имат специална форма, единият представлява два съединени отвора с различни диаметри, така, че болта е в малкия и като се разхлаби, главата се измъква през големия...) Самият блок на алармата не знам къде, та да видя кабелите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове