Jump to content
JapanPower_86

Вибрация в покой Honda Accord

Recommended Posts

Здравейте!-Honda Accord 2.0 auto 2007-ма на 70 хил мили.Преди 2 месеца се появи дразнеща вибрация при престой на място на "D".Започнах стъпка по стъпка.Двигател-свещи,токове,филтри-всичко перфектно.Тампони на двигателя,гледах ги,тествах ги по youtube методи с любезното съдействие на жена ми(не се смейте много),ходих и в сервиз-убеждават ме,че са наред.Днес проверих и двата тампона на скоростната кутия и те са наред,снимал съм и тях.Има нещо странно обаче-включа ли фаровете,съответно оборотите мръдват съвсем малко,защото добавям консуматор и вибрацията изчезва!Ако е тампон няма ли да е същото със и без фарове? Съответно другият ми въпрос е както виждате на клипа повече от нормалното ли се движи двигателя при този тест или е добре.Първо форсирам на D,а след това на задна.Вече съм шах,а не се търпи,ще се радвам ако някой може да помогне със съвет или мнение.Благодаря предварително;)

Test-Engine_Mounts.mp4

1-vi tampon.jpg

2-ri tampon.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше подобна тема, но не се сещам как бе озаглавена. За мен хода на мотора е нормален, а и вибрацията ти едва ли е драстична, съдейки по това че щеката на капака не вибрира. Ако "трепери", тогава вече вибрациите са по-осезаеми и се предават и на нея, но твоят случай (според видеото) не е драстичен. Усещаш ли разлика във вибрацията когато спреш след дълъг път и когато си карал само 10-тина км градско? И в двата случая моторът трябва да е загрял, а теста да е на мин. обороти, на "Д" и спирачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, ceco_accord написа:

Имаше подобна тема, но не се сещам как бе озаглавена. За мен хода на мотора е нормален, а и вибрацията ти едва ли е драстична, съдейки по това че щеката на капака не вибрира. Ако "трепери", тогава вече вибрациите са по-осезаеми и се предават и на нея, но твоят случай (според видеото) не е драстичен. Усещаш ли разлика във вибрацията когато спреш след дълъг път и когато си карал само 10-тина км градско? И в двата случая моторът трябва да е загрял, а теста да е на мин. обороти, на "Д" и спирачка.

Няма разлика колега и в двата случея е еднаква,когато е в пълен покой.Имам сериозно подозрение,че оборотите ми са прекалено ниски в покой,а именно 600-тогава вибрира,когато пусна фаровете се вдигат до 800 и вибрацията изчезва,качвам и снимки на казаното.Дали проблема не е от там?Това което мога сам да направя е да изчистя ЕГР както и дросел клапана,ако пак е същото как може да се регулират оборотите?

Tyk Vibrira.jpg

Tyk vibraciq nqma.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен са 660, но след извънградско, не се усеща нищо. В града (на малки разстояния) се "сърди". Искат си километри тея Акорди. Чистенето на дросела е "афиф работа" - така съм чувал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите са ти добре!Когато я форсираш по горе на видеото до колко оборота го правиш,струва ми се че двиг. ти мърда малко в повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JHM написа:

Оборотите са ти добре!Когато я форсираш по горе на видеото до колко оборота го правиш,струва ми се че двиг. ти мърда малко в повече.

само до 2000-2100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

И при мен са 660, но след извънградско, не се усеща нищо. В града (на малки разстояния) се "сърди". Искат си километри тея Акорди. Чистенето на дросела е "афиф работа" - така съм чувал.

Съгласен,но не пречи да го направя,също и ще сваля ремъка да прегледам всички ролки да няма някоя "танцуваща",получих и мнения,че така си било нормално,но аз не мога да се съглася,защото преди го нямаше,а сега го има и не мога да го търпя,определено има причина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 21 часа, JapanPower_86 написа:

Съгласен,но не пречи да го направя,също и ще сваля ремъка да прегледам всички ролки да няма някоя "танцуваща",получих и мнения,че така си било нормално,но аз не мога да се съглася,защото преди го нямаше,а сега го има и не мога да го търпя,определено има причина

 

Колега, този ДВГ на ниски обороти, както съм писал няйъде из някоя тема (не помня коя точно), си иска обороти над средния диапазон на този оборотомер, тогава колата се чувства жива и в свои води, иначе е "тъжна".

Когато съм я вкарвал по-често в този диапазон 3000-4000, става и по-пъргава при тръгване от място, докато ако я караш в ниските около 2000-2500, направо й се мре.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съгласен съм!Но как да я наглася,когато кротува на място да си седи на "живите обороти" и да не трепери,а не да пада на 600 и да ме побърква?

Редактирано от dindin
не се цитира предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако добавиш допълнителен консуматор, който да качи 150 об. (примерно), ще е значително по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...