JapanPower_86 0 #1 Публикувано 17 Март, 2018 Здравейте!-Honda Accord 2.0 auto 2007-ма на 70 хил мили.Преди 2 месеца се появи дразнеща вибрация при престой на място на "D".Започнах стъпка по стъпка.Двигател-свещи,токове,филтри-всичко перфектно.Тампони на двигателя,гледах ги,тествах ги по youtube методи с любезното съдействие на жена ми(не се смейте много),ходих и в сервиз-убеждават ме,че са наред.Днес проверих и двата тампона на скоростната кутия и те са наред,снимал съм и тях.Има нещо странно обаче-включа ли фаровете,съответно оборотите мръдват съвсем малко,защото добавям консуматор и вибрацията изчезва!Ако е тампон няма ли да е същото със и без фарове? Съответно другият ми въпрос е както виждате на клипа повече от нормалното ли се движи двигателя при този тест или е добре.Първо форсирам на D,а след това на задна.Вече съм шах,а не се търпи,ще се радвам ако някой може да помогне със съвет или мнение.Благодаря предварително;) Test-Engine_Mounts.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6039 #2 Отговорено 17 Март, 2018 Имаше подобна тема, но не се сещам как бе озаглавена. За мен хода на мотора е нормален, а и вибрацията ти едва ли е драстична, съдейки по това че щеката на капака не вибрира. Ако "трепери", тогава вече вибрациите са по-осезаеми и се предават и на нея, но твоят случай (според видеото) не е драстичен. Усещаш ли разлика във вибрацията когато спреш след дълъг път и когато си карал само 10-тина км градско? И в двата случая моторът трябва да е загрял, а теста да е на мин. обороти, на "Д" и спирачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapanPower_86 0 #3 Отговорено 18 Март, 2018 Преди 17 часа, ceco_accord написа: Имаше подобна тема, но не се сещам как бе озаглавена. За мен хода на мотора е нормален, а и вибрацията ти едва ли е драстична, съдейки по това че щеката на капака не вибрира. Ако "трепери", тогава вече вибрациите са по-осезаеми и се предават и на нея, но твоят случай (според видеото) не е драстичен. Усещаш ли разлика във вибрацията когато спреш след дълъг път и когато си карал само 10-тина км градско? И в двата случая моторът трябва да е загрял, а теста да е на мин. обороти, на "Д" и спирачка. Няма разлика колега и в двата случея е еднаква,когато е в пълен покой.Имам сериозно подозрение,че оборотите ми са прекалено ниски в покой,а именно 600-тогава вибрира,когато пусна фаровете се вдигат до 800 и вибрацията изчезва,качвам и снимки на казаното.Дали проблема не е от там?Това което мога сам да направя е да изчистя ЕГР както и дросел клапана,ако пак е същото как може да се регулират оборотите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6039 #4 Отговорено 18 Март, 2018 И при мен са 660, но след извънградско, не се усеща нищо. В града (на малки разстояния) се "сърди". Искат си километри тея Акорди. Чистенето на дросела е "афиф работа" - така съм чувал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #5 Отговорено 18 Март, 2018 Оборотите са ти добре!Когато я форсираш по горе на видеото до колко оборота го правиш,струва ми се че двиг. ти мърда малко в повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapanPower_86 0 #6 Отговорено 18 Март, 2018 Преди 1 час, JHM написа: Оборотите са ти добре!Когато я форсираш по горе на видеото до колко оборота го правиш,струва ми се че двиг. ти мърда малко в повече. само до 2000-2100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapanPower_86 0 #7 Отговорено 18 Март, 2018 Преди 2 часа, ceco_accord написа: И при мен са 660, но след извънградско, не се усеща нищо. В града (на малки разстояния) се "сърди". Искат си километри тея Акорди. Чистенето на дросела е "афиф работа" - така съм чувал. Съгласен,но не пречи да го направя,също и ще сваля ремъка да прегледам всички ролки да няма някоя "танцуваща",получих и мнения,че така си било нормално,но аз не мога да се съглася,защото преди го нямаше,а сега го има и не мога да го търпя,определено има причина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 19 Март, 2018 (Редактирано) Преди 21 часа, JapanPower_86 написа: Съгласен,но не пречи да го направя,също и ще сваля ремъка да прегледам всички ролки да няма някоя "танцуваща",получих и мнения,че така си било нормално,но аз не мога да се съглася,защото преди го нямаше,а сега го има и не мога да го търпя,определено има причина Колега, този ДВГ на ниски обороти, както съм писал няйъде из някоя тема (не помня коя точно), си иска обороти над средния диапазон на този оборотомер, тогава колата се чувства жива и в свои води, иначе е "тъжна". Когато съм я вкарвал по-често в този диапазон 3000-4000, става и по-пъргава при тръгване от място, докато ако я караш в ниските около 2000-2500, направо й се мре. Редактирано 19 Март, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapanPower_86 0 #9 Отговорено 19 Март, 2018 (Редактирано) Съгласен съм!Но как да я наглася,когато кротува на място да си седи на "живите обороти" и да не трепери,а не да пада на 600 и да ме побърква? Редактирано 20 Март, 2018 от dindin не се цитира предходно мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 20 Март, 2018 Ако добавиш допълнителен консуматор, който да качи 150 об. (примерно), ще е значително по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове