ichods 12 #1 Публикувано 12 Март, 2018 Здравейте.онзи ден счупих диференциала в автомата.предпочитам да търся направо друга кутия,някой може ли да ми каже има ли някаква взаимозаменяемост на кутиите или трябва да търся кутия със същия номер.Колата е Акорд 2000 бензин 2006 година фейслифт. Открих една в интернет която е с проблем в скоростите и ако няма други щети по моята би могло да стане от двете една,някой да разполага с мануал за тези кутии? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #2 Отговорено 12 Март, 2018 Съжалявам колега. Също и, че не мога да ти помогна, но как успя да се счупиш? За сега си първия във форума на 7ма който пише такова нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 12 Март, 2018 Преди 1 час, h5rov написа: Съжалявам колега. Също и, че не мога да ти помогна, но как успя да се счупиш? За сега си първия във форума на 7ма който пише такова нещо. Много тежка травма колега. Съвместимост няма с тези от преди фейса. Мануал не съм намирал за тези кутии. Ще сме благодарни, наистина, ако споделиш как се стигна до тук, дали е дефект, дали поредица от случки, каквото и да е колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #4 Отговорено 12 Март, 2018 Значи варианта "от две една" отпада.имах от преди леко чукане при тръгване на пред на зад,но мислех че е в карето проблема.Онзи ден при тръгване на завой на дясно и се чу някакъв силен шум като от счупено каре,отново помислих че е то но при по щателен оглед разбрах че е в кутията и по точно дифа.Колата бе на подемник и при завъртане на гумите се чуваше много лош шум от диференциала и се държеше все едно има блокаж.свалих полуоските и едната планета на дифа "изпадна" и я мърдах с пръст с всички посоки.Ще снимам по късно и ще кача снимки. А дали кутия от 2.4 фейс ще стане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 12 Март, 2018 Прати ми на лично ВИН-а ти и ще проверя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 12 Март, 2018 преди 16 минути, ichods написа: Значи варианта "от две една" отпада.имах от преди леко чукане при тръгване на пред на зад,но мислех че е в карето проблема.Онзи ден при тръгване на завой на дясно и се чу някакъв силен шум като от счупено каре,отново помислих че е то но при по щателен оглед разбрах че е в кутията и по точно дифа.Колата бе на подемник и при завъртане на гумите се чуваше много лош шум от диференциала и се държеше все едно има блокаж.свалих полуоските и едната планета на дифа "изпадна" и я мърдах с пръст с всички посоки.Ще снимам по късно и ще кача снимки. А дали кутия от 2.4 фейс ще стане? Имаше ли достатъчно масло в кутията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #7 Отговорено 12 Март, 2018 Масло имаше и беше сменявано.Само да се прибера и щд пратя и Вин-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #8 Отговорено 12 Март, 2018 Ето снимки не са много ясни но може да се придобие представа за какво се е случило.Звънях по моргите,както и на някой майстори и ми казаха че пре-фейса и фейса със сигурност не са взаимно заменяеми,за 2,4 никой не може да ми гарантира дали ще стане или не.За сега колата ще си поседи известно време понеже заминавам за Англия за няколко месеца през които ще обмислям какво да правя.Ще пиша когато има развитие по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #9 Отговорено 12 Март, 2018 Кофти работа, но пък на острова може да откриеш като твоята кутия и да си я довлечеш насам. Дано попаднеш на движеща се кола, за да пробваш как работи кутията, а не да купуваш "на сляпо". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #10 Отговорено 12 Март, 2018 Нямаш ли опция да отворят кутията и да си поръчаш само счупената част? Виждал съм многократно отворени кутии на MB. Там може да се поръча всяка една част. Е... чака се, но е вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #11 Отговорено 13 Март, 2018 (Редактирано) Имах малко време днес и реших да видя какво става с кутията от вътре.Първо я измих и открих че на капака и има символи ZD което сигурно е някаква серия на кутията.Започнах да я разглобявам като се старах да направя колкото мога повече снимки. Надявах се проблемът да е само в диференциала но се оказа че и пиньона е силно наранен с което вече се обезсмисля какъвто и да е ремонт.Извадих счупения диф и си сглобих кутията за да не и разтрия чарковете пък и докато помня последователността.Ще го обмислям сигурно ще се докарва нещо друго от острова понеже колата доста ми допадна,имам време да помисля. П.П. не знам защо но реда на снимките се обърка Редактирано 13 Март, 2018 от ichods 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 13 Март, 2018 (Редактирано) Доста снимков материал, браво, наистина има доста поражения... Редактирано 13 Март, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #13 Отговорено 13 Март, 2018 Евала за труда и безстрашието, и жалко за кутията. Явно е умора на материала, а парчето което се е отчупило е помляло каквото може в диф-а. Като гледам и корпуса как е нацепен, от това годен агрегат не става, но поне скоростите, пакетите фрикциони, соленоидите и др. дреболии сигурно са годни за резервни части. Ако с нещо може да ти е полезно, номерът на моята кутия е МСТА 4048363 и предполагам разликата относно 2.0 и 2.4 не е в хардуера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #14 Отговорено 13 Март, 2018 Наистина жалко. Доста поражения има. Вече има доста такива Акорди. Ще си намериш същата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 13 Март, 2018 преди 53 минути, ceco_accord написа: Евала за труда и безстрашието, и жалко за кутията. Явно е умора на материала, а парчето което се е отчупило е помляло каквото може в диф-а. Като гледам и корпуса как е нацепен, от това годен агрегат не става, но поне скоростите, пакетите фрикциони, соленоидите и др. дреболии сигурно са годни за резервни части. Ако с нещо може да ти е полезно, номерът на моята кутия е МСТА 4048363 и предполагам разликата относно 2.0 и 2.4 не е в хардуера. Компонентите са с различни парт номера, и не само те. Компа е друг, който я управлява. Правих сравнение, между ТСХ 2004 и 2007, различни са по между си, и са различни от нашите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове