Runn4way 1 #1 Публикувано 8 Март, 2018 Здравейте! От няколко дни съм се спрял на въпросния модел. Прочетох вече подобните теми в форума за покупката на такъв Сивик, но мен ме интересува само Тайп Р! Живея в Англия, така че колата ще се купува от тук. Преди съм имал 5та д13 и д15 както и голямата ми страст црх 2ра със Д16З5 (между другото търсех отново да си взема същата но тук почти няма обяви за тези коли..) Ако може по запознатите да ми дадат съвети какво трябва да гледам при покупката на този сивик. Болните им места като цяло! Изключвам купето то ми е ясно имам предвид със скоростите как са? Горят ли масло по принцип? Абе изобщо какво трябва да гледам като се кача в колата. До сега изобщо не съм се качвал в подобен сивик (имам предвид тайп ар) Моля хората който имат въпросния сивик нека да споделят някое мнение и да дадат някой насоки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #2 Отговорено 8 Март, 2018 Гледай за ръжди най вече да няма. Скоростите 2-а и 3-та да не хъркат при смяна, като я изрязваш както подобава за втек. При студен старт слушай мотора дали издава странен шум, ако изчегърка значи веригата и оптегача са за смяна. Гледай да е с климатроник, че тия с климатик всичките има проблем с клапите топло-студено и там филма е голям. Това са им болките общо взето Масло си харчат, но не е болка за умиране. Търси си 2004-2005 най-добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 8 Март, 2018 Лагерите на първичния вал -ослушай се добре като я палиш студена ,има ли разлика в шума при натиснат съединител и отпуснат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Runn4way 1 #4 Отговорено 9 Март, 2018 Благодаря ви! Пепо като ги гледам тук в аутотрейдъра те всички са или с климатик или без нищо.. с климатроник не виждам никъде и другото след 2003 ли им почва фейслифта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #5 Отговорено 9 Март, 2018 (Редактирано) 2004 и 2005 се произвежда фейслифта. Редактирано 9 Март, 2018 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове