mlntdrv 16 #1 Публикувано 7 Март, 2018 Здравейте, Колата е Акорд 6 F18B2. От около седмица студеното палене става с много зор - около 10-15 мин въртене й трябват. Когато започна да въртя, първоначално нищо не се случва. След известно време започва да бумти леко от време на време (нещо като мини експлозии, предполагам прави по някое друго изгаряне на гориво в цилиндъра). След още известно време и въртене тези бумтения зачестяват и почва да се опитва да запали. Като продължа още малко да вътря - запалва. Последните 2-3 студени паления забелязвам и друго: след като запали, докато не е загряла още, започва да прекъсва (усещането е все едно работи на 3 цилиндъра) и ако не подам газ, гасне. Това продължава докато загрее и след това май няма проблеми. Има ГИ, който е спрян и от бутона и от кранчето на бутилката, тъй че би трябвало да отпадне като възможна причина. Предварително благодаря за мнения и препоръки. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 7 Март, 2018 Регулирай клапани и смени свещи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 7 Март, 2018 От скоро ли е така или ти не новозакупена колата ? Варианти бол. От скапано гориво, през запушен филтър, към скапани свещи, неработещи инжектори,мръсен дросел, температурен датчик... Пробвай да я запалиш силово на газ. Няма да е перфе работата и ще иска да й даваш газ, но запали ли без ядове изключваш половината работи. Свали някоя свещ и я снимай и виж в нет-а по цвета й как да се ориентираш. Живи данни, нови свещи, че тия може да не си знаят годините, 100 октанов бензин, нов филтър на газта и реглаж на клапани не са излишни и могат да помогнат. 15мин въртене обаче си е сериозен проблем. Тия акорди са леко капризни... Japanese- покажи ми кола, която като запали или е ледено студена и не смърди на бензин. След 2рата минута е друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #4 Отговорено 17 Март, 2018 - Бензинът в резервоара е сменен с нов - Свещи на почти 5к км (проверих ги, нямат проводими отлагания по изолацията) - Бензиновият филтър е на 4.5к км (от които около 700км на бензин) - Клапаните са регулирани преди 5к км Сега след като се позатопли времето, пали винаги добре, но почне ли да позагрява и да сваля оборотите - прекъсва и гасне. Ако уцеля момента и подам газ докато прекъсва, всичко е добре и не гасне. Ако се заблея и не подам газ - гасне след 2-3 прекъсвания. След като изгасне 1вия път, оттам нататък пали трудно. Относно миризмата на бензин - не усещам такава. Може би наистина има проблеми с налягането на горивото. Но това няма как да го проверя, понеже нямам манометър. За да зачеркна токовете като възможна причина, искам да проверя и дали има искра при свещите. Мога ли да ги развия и извадя от леглата и както са свързани към кабелите, да въртя ключа? През това време мисля с телефона да записвам клипче, на което евентуално да се види искра между електродите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #5 Отговорено 17 Март, 2018 Недей пробва така. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #6 Отговорено 21 Март, 2018 а възможно ли е от реглажа да са е получило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #7 Отговорено 21 Март, 2018 Неска ми смениха дистрибуторна капачка и палец. Казаха, че няма как да е от налягането на горивото. Ще видим утре как ще запали на студено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #8 Отговорено 22 Март, 2018 Никога (или поне от както я имам - 67к км). Но днес сутринта запали без проблеми, дано да е било наистина това и да не прави повече мизерии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #9 Отговорено 3 Април, 2018 В крайна сметка, сменени дистрибуторна капачка и палец и няма проблеми от тогава. Мисля, че темата е за ключ. Благодаря на всички, които писаха. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове