vita09 1 #1 Публикувано 2 Март, 2018 Здравейте, имам Аккорд 7 набор 2003 туриър(комби)) спорт , 155 к.с. бензин на таблото няма никаква индикация за система за сигурност освен за АBS, и колата постоянно буксува и на минимални по екстремни условия( сняг, лед, дори мокра настилка по нагорнище)....досега съм се справял с внимателно тръгване на 1 или 2ра предавка, но е изключително неприято. Въпросът ми е - възможно ли е автомобилът да няма дори тракшън контрол фабрично или имам някакъв проблем с него и е възможно отремонтирането му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #2 Отговорено 2 Март, 2018 (Редактирано) Здравей колега, за съжаление твоят Акорд няма VSA (Vehicle Stability Assist) или просто казано тракшън контрол, просто не се предлага за моделите с 2.0 двигател преди фейслифта. Редактирано 2 Март, 2018 от isullivan 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vita09 1 #3 Отговорено 30 Март, 2018 (Редактирано) за да не пускам нова тема - отново ще си питам тук...) А има ли възможност ( някой да го е правил) за надграждане- монтиране (инсталиране, вклю4ване- софтуерно) допълнително (къде, за колко) на каквото е нужно на акорда преди фейса за да има система срещу буксуване (TCS, Vsa ) ?? ....например нужните компоненти от такъв след фейса...все пак нали VSA е надграждане на ABS...?!? Редактирано 30 Март, 2018 от vita09 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 30 Март, 2018 преди 38 минути, vita09 написа: А има ли възможност ( някой да го е правил) за надграждан Много хора го правят - купуват си фейс. Ако трябва да разсъждаваме аджамийската - сигурно ти трябват една камара сензори барабар с окабеляването към тях. Чисто теоретично и един нов комп, който да чете и обработва тая информация и да праща команди или префлашване на твоя със софтуер за фейс (ако пиновете ги има, че и са предназначени за това), за който не знаем колко по-различен е. Да не забравяме и дросела, който е електронен, т.е. или сменяш дросела, махаш жилото и слагаш потенциометър на педала и окабеляване или си ползваш стария, ама пак си трябва потенциометър, че компа не знае ти колко натискаш. Пък и дреболиите - копче за изключване и съответно и външни индикации, че на таблото едва ли имаш такива дето чакат само крушка. Със сигурност има и повече де, не съм Хонда инженер и си разсъждавам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 30 Март, 2018 @vita09 както @dindin е споменал, има доста работа, на която едва ли някой (ако изобщо намериш човек който ще знае какво и как да направи) ще се навие да го направи без да те "одере". Имаш 4 модула (на всяко колело по 1), сензори (4, пак по 1 на колело), ЕКУ за ВСА, най вероятно ще е нужно да се смени и ЕКУ-то на ДВГ (не съм сигурен за това). Неприятното е, че ще са от морга, и дори да постигнеш резултата, не се знае колко ще изкарат... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dstopb 0 #6 Отговорено 2 Април, 2018 Моята е фейс със същият двигател и също няма VSA нито пък темпомат.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове