Jump to content
vita09

въпрос за тракшън контрола

Recommended Posts

Здравейте, 

имам Аккорд 7 набор 2003 туриър(комби)) спорт , 155 к.с. бензин

на таблото няма никаква индикация за система за сигурност освен за АBS, и колата постоянно буксува и на минимални по екстремни условия( сняг, лед, дори мокра настилка по нагорнище)....досега съм се справял с внимателно тръгване на 1 или 2ра предавка, но е изключително неприято.

Въпросът ми е - възможно ли е автомобилът да няма дори тракшън контрол фабрично или имам някакъв проблем с него и е възможно отремонтирането му?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега, за съжаление твоят Акорд няма VSA (Vehicle Stability Assist) или просто казано тракшън контрол, просто не се предлага за моделите с 2.0 двигател преди фейслифта.

Редактирано от isullivan
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за да не пускам нова тема - отново ще си питам тук...)

А има ли възможност ( някой да го е правил)  за надграждане- монтиране (инсталиране, вклю4ване- софтуерно)  допълнително (къде, за колко) на каквото е нужно на акорда преди фейса за да има система срещу буксуване (TCS, Vsa ) ??

....например нужните компоненти от такъв след фейса...все пак нали VSA  е надграждане на ABS...?!?

 

Редактирано от vita09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, vita09 написа:

А има ли възможност ( някой да го е правил)  за надграждан

Много хора го правят - купуват си фейс. :lol:


Ако трябва да разсъждаваме аджамийската - сигурно ти трябват една камара сензори барабар с окабеляването към тях. Чисто теоретично и един нов комп, който да чете и обработва тая информация и да праща команди или префлашване на твоя със софтуер за фейс (ако пиновете ги има, че и са предназначени за това), за който не знаем колко по-различен е.

Да не забравяме и дросела, който е електронен, т.е. или сменяш дросела, махаш жилото и слагаш потенциометър на педала и окабеляване или си ползваш стария, ама пак си трябва потенциометър, че компа не знае ти колко натискаш. :)

Пък и дреболиите - копче за изключване и съответно и външни индикации, че на таблото едва ли имаш такива дето чакат само крушка. :)

Със сигурност има и повече де, не съм Хонда инженер и си разсъждавам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vita09 както @dindin е споменал, има доста работа, на която едва ли някой (ако изобщо намериш човек който ще знае какво и как да направи) ще се навие да го направи без да те "одере".

Имаш 4 модула (на всяко колело по 1), сензори (4, пак по 1 на колело), ЕКУ за ВСА, най вероятно ще е нужно да се смени и ЕКУ-то на ДВГ (не съм сигурен за това).

Неприятното е, че ще са от морга, и дори да постигнеш резултата, не се знае колко ще изкарат...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е фейс със същият двигател и също няма VSA нито пък темпомат....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...