HellMad 2 #1 Публикувано 11 Февруари, 2018 Здравейте, Изскочи ми грешка Р2646. Тествах ВиТек-а през софтуера и не работи. Въпроса е - понеже "майстора" е сипал масло 10/40 - възможно ли е да е от него. До колкото знам - колата иска по редичко масло. Иначе маслото е на 1000 км. Във всички случай ще сваля да почистя соленоида и ще прегледам окабеляването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #2 Отговорено 2 Март, 2018 От два дни същия проблем. "rocker arm oil pressure switch circuit low voltage". И при мен маслото е на 1000 км., но е 05W40. Вчера сутринта запалих при -20С, карах 70км. до работа (всичко ок), на връщане на средата на пътя светна и ограничи на 4000 оборотите. Изчистих грешката вечерта и се оправи, карах 20 км. нищо. Днес пак светна. Утре ще я разглобя да видя какво се случва с цедката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 2 Март, 2018 Вижте първо нивото на маслото. Като падне към минимума и не го пуска. Запушена цедка или ниско налягане е също вероятно. Самия клапан го водят по- безсмъртен от Дънкан Маклауд от клана Маклауд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellMad 2 #4 Отговорено 5 Март, 2018 При (за съжаление) се оказа нивото на маслото. За съжаление - щото очевадно го гори Доливаш и караш, организираш разкостване на мотора и така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 6 Март, 2018 Виж ми подписа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #6 Отговорено 6 Март, 2018 При мен проблема се оказа семеринга на разпределителния вал. Явно ниските температури миналата седмица не са й понесли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellMad 2 #7 Отговорено 7 Март, 2018 На 3/6/2018 at 9:23, dindin написа: Виж ми подписа. Мислиш ли, че ако сипа масло с още по-високо качество, ще спре да го гори? Все още доливам такова, каквото беше сипал майстора след обслужване на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #8 Отговорено 7 Март, 2018 Ами много има изписано по тая тема. БГ майсторите едно си знаят - едно си баят. 10w40 някво там и така На 1000 км едва ли ще му е свършил ресурса, може и да го гори. Вземи си едно Petro Canada Supreme Synthetic 5w30 примерно от общите поръчки и виж с него как е. С кой двигател е това FR-V? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове