mitoo 0 #1 Публикувано 13 Април, 2007 Здравейте, много странно нещо става с шатълчето. беше ми паднал акомулатора за около седмица е бил без никакъв заряд (не става за първи път). сега обаче имам акомулатор(нов) давам контакт ,релетата започват да тракат а стартера не започва да върти,нито чука ,че изхвърля бендикса нищо! Само тракат релетата ако някой има идея да ми погне ще ви бъда безкрайно благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 13 Април, 2007 бах да го ... разкажи нещо повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitoo 0 #3 Отговорено 13 Април, 2007 ами първо пуснах ток от друга кола чрез кабели и НИЩО, После взех акомулатор нов и пак нищо,само релетата потракват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #4 Отговорено 13 Април, 2007 гледам,че колегата 1net е някъде тук,нека и тои да си каже мнението.маи тои беше по кабелите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #5 Отговорено 13 Април, 2007 Опитай като си на стартер да размърдаш контактния ключ Може да се е скъсала една пружина вътре в него и тя да пречи за пълното му завъртанеПри мен е такъв случая и съм си извел бутон само за стартера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitoo 0 #6 Отговорено 13 Април, 2007 а кое е ''шалтера на стартера''? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #7 Отговорено 13 Април, 2007 не си за шалтер... нищо че това ти казах на лични....щом ти тракат релетата, най-вероятно имаш кофти контакт някъде. Като врътнеш ключа консумацията скача, оттам заради кофти контакт напрежението пада и всичко умира... ама като умре няма консумация, напрежението се вдига и всичко отначало..... и така няколко пъти в секунда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #8 Отговорено 13 Април, 2007 Погледни и връзките на главните кабели от акумулатора до купето и до стартера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #9 Отговорено 13 Април, 2007 Друг вариянт е втулки на ротора да са се разбили и да не може да завърти да изхвърли бендикса пипни електро мотора след проба да завърти ако е доста топъл може и това да е ако е така сваляй и на ремонт че иначе ще го изгориш ако пробваш повечко пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #10 Отговорено 13 Април, 2007 аз съм така от доста време ... просто решава да трака и да не пали и на 10-тия път или 100-тния път решава "а се га да запаля" кофти спек е , но си провери и главното реле ,че то прави освен другото и един подобен проблем ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #11 Отговорено 13 Април, 2007 (Редактирано) Приятелю, сега хвърлих един поглед на схемата си (сивик) едва ли имат големи разлики, та значи, за да ти завърти стартера, токът (за котвата на стартера)минава през два корави бушона 80А и 50А намиращи се в кутийка отпред под капака на двигателя, после през контактния ключ, и отива в стартера. Плюсът за соленоидния ток който върти стартера си отива от акумулатора направо в стартера. Ако акумулатора и контактния ключ са в ред, то потърси причината в тези бушони или се поогледай за слаба връзка или закъсани кабели до стартера или около контактния ключ. много е важен и минуса от акумулатора до корпуса на колата, да не е на боя или да е клеясал...Желая ти успех П.П. колегата krasimir_01 е прав да погледнеш за повреден стартер, ако е втулката му-с почукване по корпуса му би трябвало да има ефект. Редактирано 13 Април, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #12 Отговорено 14 Април, 2007 Аз да попитам как си с алармата ??? Ако имаш такава и тя има имобилзайзер изключи пак акомулатора ( минуса ) и после пак го пусни и пробвай да запалиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #13 Отговорено 15 Април, 2007 Абе вие незнаетели 4е има и автосервизи в таз дъжава,ние гладни ли да седим Аиде вземи свали стартера и му смени 4етките.И пак казвам придавайте завършен вид на темите си,та и ние да знаем къф е бил проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitoo 0 #14 Отговорено 16 Април, 2007 Абе вие незнаетели 4е има и автосервизи в таз дъжава,ние гладни ли да седим Аиде вземи свали стартера и му смени 4етките.И пак казвам придавайте завършен вид на темите си,та и ние да знаем къф е бил проблема [/quote естествено че ще споделя какъв е бил проблмът,но тази седмица имам страшно много работа Благодаря на всички които откликнахте и повярвайте ше проверя всяка една теза!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitoo 0 #15 Отговорено 22 Април, 2007 Приятелю, сега хвърлих един поглед на схемата си (сивик) едва ли имат големи разлики, та значи, за да ти завърти стартера, токът (за котвата на стартера)минава през два корави бушона 80А и 50А намиращи се в кутийка отпред под капака на двигателя, после през контактния ключ, и отива в стартера. Плюсът за соленоидния ток който върти стартера си отива от акумулатора направо в стартера. Ако акумулатора и контактния ключ са в ред, то потърси причината в тези бушони или се поогледай за слаба връзка или закъсани кабели до стартера или около контактния ключ. много е важен и минуса от акумулатора до корпуса на колата, да не е на боя или да е клеясал...Желая ти успех П.П. колегата krasimir_01 е прав да погледнеш за повреден стартер, ако е втулката му-с почукване по корпуса му би трябвало да има ефект. БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛ ОКАЗА СЕ АБСОЛюТНО ПРАВ. БИЛО Е ПРЕДПАЗИТЕЛЯ НА АКУМОЛАТОРА. ЗНАчИ ТОчНО ВЪРХУ ЛЕВИЯ КАЛНИК ИМА КУТИЙКА С ПРЕДПАЗИТЕЛИ 30А 50А 60А ,БЕшЕ ИЗГОРЯЛ 60 АМПЕРОВИЯТ ПРЕДПАЗИТЕЛ И ТО ПО СТРАНЕН НАчИН ОТГОРЕ ИЗГЛЕЖДА ЗДРАВ НО КАТО СЕ ВГЛЕДАш ОТ ВЪТРЕ НАГОРЯЛ. НА КАПАКА НА КУТИИКАТА ПИшЕ BATERY 60A )) ПОНЕЖЕ НЯМАХ ПОДРЪКА ПРЕДПАЗИТЕЛ НАБЪРЗО СЛОЖИХ ТЕЛ НА ДВАТА БОЛТА НА ПРЕДПАЗИТЕЛЯ И КОЛАТА ЗАПАЛИ ОТ РАЗ ,ОщЕ С ПЪРВОТО ЗАВЪРТАНЕ!! БЛАГОДАРЯ ЗА ЦЕННИЯ СЪВЕТ,МНОГО МИ ПОМОГНА И МИ СПЕСТИ НЕРВИ И ПАРИ! аз съм така от доста време ... просто решава да трака и да не пали и на 10-тия път или 100-тния път решава "а се га да запаля" кофти спек е , но си провери и главното реле ,че то прави освен другото и един подобен проблем ... ПРОБВАЙ СМЕНИ ПРЕДПАЗИТЕЛЯ , АКО МАЛКО СЕ Е СКАПАЛ(ДОРИ ЛЕКА НАГАР) ТОЙ НЕ ДАВА ТОК ДО СТАРТЕРА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #16 Отговорено 22 Април, 2007 още утре нищо не ми струва ... мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitoo 0 #17 Отговорено 23 Април, 2007 имам четири тринайски метални на някой ако му трябват да се обади да му ги дам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #18 Отговорено 23 Април, 2007 Радвам се че съм ти помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове