revenue 32 #1 Публикувано 23 Януари, 2018 (Редактирано) Здравейте, Ако карам колата кратко преди да е достигнала работна температура, после я загася и запаля отново се случва да върти доста. Това го има откакто съм я взел и доста рядко си позволявам да я гася, преди да е загряла. Днес пак я карах за кратко и спрях преди да е загряла. Като се опитах да запаля реално ми се стори, че запали и изгасна. След това си запали нормално, но все пак ми се стори странно. Това се случва рядко, само когато температурите са под нулата. Забелязал съм, че ако е седяла на голям студ над ден при запалване се чува леко стържене отпред, все едно си вкарал предавка накриво. Случва ли се при вас също, когато температурите са под нулата? Редактирано 23 Януари, 2018 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zpa0 17 #2 Отговорено 3 Февруари, 2018 Здравей, Лекото стържене е свързано със стартер, бендиксът не отвръща навреме. Който симптом, може да е причина и за проблемът с паленето след гасене. Също така може да е датчик, например дебитомер, който не функционира нормално при определени обстоятелства. Най-добре отиди да я диагностицира специалист. При този мотор, когато температурите са под нулата е нормално да направи няколко оборота в повече, особено ако не е пален няколко дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове