teodor_tsonev 54 #1 Публикувано 8 Януари, 2018 Здравейте, взех си колата без въпросната кора и в дъждовно време всичко в двигателният отсек става леш. За пореден път трябва да сменям VSS сензора и да почиствам буксата, защото е клеясала. Не знам дали изобщо автомобила стандартно има такава кора. Модела е Сивик VI седан японка от подписа. Това което намирам в интернет като кора под двигателя не ми изглежда, че ще свърши работа, защото ми изглежда много малка и със странна форма. Не виждам как това парче ще ми предпази двигателният отсек от водата. По принцип оригиналната кора (ако изобщо има такава) метална ли е или пластмасова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #2 Отговорено 8 Януари, 2018 (Редактирано) Това което си дал от линка е именно "кората под мотора" при хондата ти, не търси друго, защото няма друго. Тя е образно казано "кора под мотора", защото реално стои под гредата, където стоят радиаторите и обхваща съвсем малко от двигателя отстрани (обхраща от към ангренажа, да не пръска вода на ремъците и да не цвилят като коне в дъждовно време и от другата страна обхваща малко, от към скор. кутия, да не се виждат тампоните на които се държи скорстната кутия). Сам може да прецениш, докъде стига кората - правоъгълната дупка на в лявата част на кората (снимката се пада отдясно, защото кората е снимана наобратно, снимана е от долната й страна) е дупка за оттичане на антифриза от водния радиатор, т.е. тази дупка е точно под радиатора. Та смятай, че кората не стига до под картера или нещо от сорта. Това е при хонда и при сивик и акорд и... всички останали модели. Свиквай. Не знам дали при дизеловите е по-различно, но при бензиновите дори и относително последните (актуални) модели, всичко си продължава по старому. Кора под двигателя реално няма и дори на чисто нов автомобил, след месец каране всичко е в кал и мръсотия. Спестяване от материал, типично по японски. Но е хубаво да я имаш тази кора, за да не ти пръска вода върху жайбата на коляновия вал и съответно ремъците и хидравлична помпа, компресор на климатик (ако имаш) - ако винаги ги мокриш, винаги ще "цвилят" ремъците, не е добре за лагерите на помпата и компресора... Сензора стоящ на скор. кутия за скоростомер и пробег (VSS) за да го мокриш, явно газиш в дълбоки води. Или просто буксата си е клеясала. С чистене не става (да търкаш патина, да пръскаш със спрейове... за много кратко време има файда от това), пробвал съм с една такава букса... трябва друга. Смени си самата букса която влиза в сензора, клеясали са пиновете и затова имаш проблем - отрежи буксата (да е читава, без патина по пиновете) заедно с кабелите от друга кола и сложи на твоята и приключи с проблема. Иначе, в нормални експлоатационни условия не би трябвало да го заливаш този сензор. Редактирано 8 Януари, 2018 от ADH-Honda 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #3 Отговорено 8 Януари, 2018 Ами аз тази малката кора може да я имам, просто като застана над двигателя и погледна на долу има места където се вижда асфалта и реших, че нямам кора, а и след дъжд всичко е мокро около двигателя. Благодаря за съвета, и аз се убедих, че с чистене и пръскане със спрей не става. Явно ще режа и ще слагам нова букса, дано поне сензора да е още читав. Лятото го сменях и работеше, но явно е трябвало да сменя и буксата, защото и тя беше тръгнала. Средният пин е зелен, клеясал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #4 Отговорено 8 Януари, 2018 Да, типично за позеленият пин. Тази патина няма махане. Пада целия пин рече ли човек да я чисти качествено... За кората... колкото и ненормално да звучи, всичко е нормално да е във вода, след каране в дъждовно време с хонда, това е положението. Не се шашкай, явно не си свикнал (караш колата отскоро явно). Най-лесния начин да разбереш, дали все пак си имаш кората (от линка който си дал), е като завиеш с волана пълен ляв и погледнеш в предната част на лявото колело, дали виждаш шайбата на коляновия вал с ремъците. Ако ги я виждаш, значи нямаш кора. Другия вариант е по звук, ако в дъжд ти цвилят ремъците (т.е. мокрят се), значи нямаш кора. Макар,че от хлабави ремъци пак може да просвирва, та това не е меродавно... Ако не си сигурен за какво говоря, просто направи 2 - 3 снимки на двигателния отсег и зад предните колела в завито положение и ще ти кажа имаш ли кора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове