SOA1985 7 #1 Публикувано 6 Януари, 2018 Имах проблем с хидравличния маркуч и установих че и масло няма , волана в движение си беше твърд ( и преди проблема волана пак си беше твърд ) след като долях масло волана стана много лек и приятен за въртене. След ремонт на маркуча и новото масло волана пак е твърд ! Някой имал ли е такъв проблем ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #2 Отговорено 6 Януари, 2018 Твърд абсолютно винаги или като караш с 130? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOA1985 7 #3 Отговорено 6 Януари, 2018 Винаги ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #4 Отговорено 6 Януари, 2018 (Редактирано) Колега... в кофти материя си се вкарал. И аз имам такива дразнения след ремонт на спукан хидравличен маркуч. След ремонта сложих отново Honda PSF, но волана е по-рвърд. Същевремено имам и шум наподобяващ свирене. Дори понякога усещам едно треперене/насичане на волана при маневриране на място. Абе не моята кола както си беше. Смених обтягаши ролки, ремъци, дори ми смениха всички о-пръстени както и отвориха и сервизираха хидравлипната помпа. Сега съм на момент поръчан от Америка орегинален маркуч. Трябва да пристигне около 15ти януари. След като го сменя ще видим дали всички тези дразнения са от побългаряването. Редактирано 6 Януари, 2018 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SOA1985 7 #5 Отговорено 6 Януари, 2018 Аз като я купих пак беше твърд волана, чак като стана аварията с маркуча и като долях стана лек волана и затова ми е интересно , защо се получи това ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #6 Отговорено 6 Януари, 2018 Аз миналата година бях писал в тема за виене в хидравликата м/у 700-900 оборота. Така и не се преборих с този проблем, но не е нетърпимо и не обръщам внимание. Все пак стигнах до извода, че маркуча изпада в резонанс при тези обороти, но не са евтини и втора ръка та да пробвам. По средата на маркуча има демпфер, не знам устройството му (предполагам съчма и пружина) и предполагам от там имам шум... Та мисълта ми беше, че след като си ремонтирал маркуча имаш проблем, вероятно някъде в демпфера може да е проблема (обърнат вероятно). Опиши как е ремонтиран... Другата причина може да е не работеща помпа, но ако не е отваряна няма какво да и стане та да втвърди напълно, ако е износена/пропуски на О пръстени може да намали силата... Ако смуче въздух от входящия О пръстен, прави пяна в резервоарчето. Не казваш по-твърдо от нормално или мн. твърдо. При разглобяването на помпата не я бях сглобил правилно и след това не работеше въобще. Един ден карах така, голям чанч при ниска скорост...После я оправих... (тъпо е измислено, защото ако нямаш опит и не отбележиш един диск в какво положение е бил, позволява да се обърне). Има и една ситна пластмасова пластинка, която може да не забележиш и без нея няма да работи добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове