Georgiev crv 27 #1 Публикувано 3 Януари, 2018 Здравейте! Както споменах в темата за knock sensor - a, след смяната на двигателното масло (може би след смяната на сезона - времето стана доста по-студено) ми се появи грешка P0341 (по HDS), във Autocom го отчита като P344). Тази грешка ми се появява само и единствено при стартиране на студен двигател. След изчистване не се появява повече, колкото и да карам, вкл. при гасене и стартиране на двигателя. Няма някакъв осезателен шум от двигателя, може би леко почукване на клапани (не съм регулирал още). Двигателя на празен ход работи сравнително тихо и много равномерно, и пали без проблеми, колкото и да е студено времето. Направих скрийншот на HDS за живи данни (на празен ход) . Поствам ги тук, с надеждата някой запознат с нормите на тия данни да коментира за насоки. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #2 Отговорено 4 Януари, 2018 https://www.obd-codes.com/p0341 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #3 Отговорено 4 Януари, 2018 (Редактирано) Аз и тогава щях да пиша в оная тема, ама по-добре тук. Ти имаше подозрения за разхлабена верига - и според мен е така. Мисля, че може да се разбере по белезите като се махне капака, ама не съм вещ, някой от майсторите да каже. Според мен като е студена още колата веригата се лашка повече и оттам светва и лампата. Да не е карано с ниско ниво на маслото? И вземи си регулирай клапаните. Редактирано 4 Януари, 2018 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #4 Отговорено 4 Януари, 2018 И това с клапаните ще бъде направено, но не мога да случа на майстор. Грешката е корелация между броя на пулсациите на датчика на коляновия вал и разпределителния, не разбирам как може от "раздрънкване" на студено да се получи, затова и пуснах данните за cmp и ckp pulser. Знам, че тук има хора, които разбират и затова попитах, но ако се наложи ще отваряме двигателя . Не знам с какво масло е карана преди, аз сложих castrol magnatec 5w30, а нивото на маслото от Англия до тук не мръдна и със милиметър. Даваше грешка още там, но само за knock sensor. Има и друго - запалвам на студен двигател - грешка, трия. Отново запалвам (двигателя все още е студен), няма грешка и не се появява повече. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #5 Отговорено 21 Януари, 2018 След като нещата най - вероятно ще отидат към смяна на верига, се поразрових из Мрежата и намерих това, мислите ли че това е Веригата? Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #6 Отговорено 29 Януари, 2018 Напоследък ме нагънаха доста грижи и нямам време да се занимавам с ремонти. Но, започнах да карам по -често Хондата. От това ли, от друго ли, забелязвам, че тая досадна грешка от чека изчезва след 10 минути каране от само себе си. Като изстине двигателя (докъм 30 °С), при следващото палене пак се появява.... После пак изчезва, и те така те. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове