Jump to content
ЧОЧО

Проблем с " VALVE COMP., AIR ASSIST "

Recommended Posts

Здравейте, № 12

36281-RTA-003 VALVE COMP., AIR ASSIST

  се прецака и почна да пропуска въздух  /байпасира дроселовата клапа/ ....... та празния ми ход скокна на 1500об и повече. Затапих маркуча при скоба № 20 и сега всичко е ОК!

Някой наясно ли е кога и какво кара този "въздушен асистент" да работи.

 

 04d2dfc22d3e96077b852c5a41497a25-1056x527.gif

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е пълен с термо-чувствително на разширение вещество/восък и на принципа на термостата, в зависимост от температурата на охл. течност затваря/отваря клапана. Чувствителния край (отдолу) е завит в блока и клапана затваря/отваря прохода между двата щуцера към скобите 20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трети ден карам така и никаква разлика не усещам - студен, топъл двигател, динамика ....

Мислех си, дали не отваря при моторна спирачка?? и затова не усещам проблем , но пък тогава отпада идеята, че е термо-чувствителен клапан, което и аз първо си помислих !?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, термоклапан си е, но не си спомням каква беше идеята да го има и какво става ако остане блокиран или постоянно отворен на топъл и студен двг... Той така и се тестваше дали работи- прищипва се маркуча и се следи дали се променят оборотите първо при студен, после при топъл двг...

Според мен може да се тества и като извадиш маркуча откъм филтъра и духаш в него при студен и топъл двг, в единия случай трябва да не пропуска...

При теб на студен или топъл двг се вдигнаха оборотите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На топъл двигател. 

днес сутринта се загледах че при първото палене вдигна 1250 оборота... не ми беше направило впечатление, защото досега вдигаше 1450-1500 об. и много бързо в рамките на минута падаха на 1200-1250 об. Ако този термоклапан работи само тогава ??? то едвали ще имам проблем

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да работи само тогава... Можеш да направиш опити, така и така си го запушил:

- Веднага след палене на студено какво става като запушиш или свържеш двете тръби

- Същото на горещ двг.

При мен като запаля е около 1200-1300об и не съм гледал кога колко пада, но не е толкова бързо.

Когато загрее пък оборотите ми са по-ниски отколкото ми се иска, макар, че е в нормите.- около 620. При теб колко са на загряла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам че се ръководи от температурата на оладителната течност и че подава допълнително въздух когато мотора е студен, но много често го премахват по руските форуми и явно не е никакъв дерт и без него да се кара.

 

пп... Ако ти е от полза
https://www.drive2.ru/l/2909563/

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това устройство позволява засмукването на въздух през  бензиновата дюза.Има два малки отвора в предния край на дюзата.Помага за разпрашаването и завихрянето на бензновата фуния.Работи над 35 градуса.Управлява се като обикновен термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек е от полза ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Markony написа:

Това устройство позволява засмукването на въздух през  бензиновата дюза.Има два малки отвора в предния край на дюзата.Помага за разпрашаването и завихрянето на бензновата фуния.Работи над 35 градуса.Управлява се като обикновен термостат.

Markony  и аз не мога да схвана?

Над 35 гр. значи и при загрял мотор??!!  Защото точно тогава ми направи проблем, както съм описал в пост 1, след като започва да загрява двигателя / 40-50 гр./ вместо да свали оборотите започна да ги вдига !!! ???

 

PS: Оборотите преди.. и след...  са 620 без фарове и 720 с вкл. фарове.

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам,вижте в едно ръководство,че не съм със служебния лаптоп.Всички втеци го имат ,включително Акорд, Харви след 2000 година.Наздраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, ЧОЧО написа:

 

Над 35 гр. значи и при загрял мотор??!!  Защото точно тогава ми направи проблем, както съм описал в пост 1, след като започва да загрява двигателя / 40-50 гр./ вместо да свали оборотите започна да ги вдига !!! ???

 

 

Бях ти писал как да провериш и на студен и на топъл двг. и ще се ориентираш как влияе:

- Веднага след палене на студено какво става като запушиш или свържеш двете тръби

- Същото на горещ двг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На топъл е ясно как влияе:)

На студен утре ще проверя... но не съм сигурен, че резултата ще е меродавен защото при при "отлепването" на маркуча от щуцера на клапана :huh: щуцера се оказа пластмасов и :o каза прас. 

Наздраве Markony :drunk:  като стигнеш безаварийно :) до служебния лаптоп след празниците .... пиши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...