ЧОЧО 23 #1 Публикувано 23 Декември, 2017 (Редактирано) Здравейте, № 12 36281-RTA-003 VALVE COMP., AIR ASSIST се прецака и почна да пропуска въздух /байпасира дроселовата клапа/ ....... та празния ми ход скокна на 1500об и повече. Затапих маркуча при скоба № 20 и сега всичко е ОК! Някой наясно ли е кога и какво кара този "въздушен асистент" да работи. Редактирано 23 Декември, 2017 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #2 Отговорено 23 Декември, 2017 Мисля, че е пълен с термо-чувствително на разширение вещество/восък и на принципа на термостата, в зависимост от температурата на охл. течност затваря/отваря клапана. Чувствителния край (отдолу) е завит в блока и клапана затваря/отваря прохода между двата щуцера към скобите 20. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #3 Отговорено 23 Декември, 2017 Трети ден карам така и никаква разлика не усещам - студен, топъл двигател, динамика .... Мислех си, дали не отваря при моторна спирачка?? и затова не усещам проблем , но пък тогава отпада идеята, че е термо-чувствителен клапан, което и аз първо си помислих !?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #4 Отговорено 24 Декември, 2017 Не, термоклапан си е, но не си спомням каква беше идеята да го има и какво става ако остане блокиран или постоянно отворен на топъл и студен двг... Той така и се тестваше дали работи- прищипва се маркуча и се следи дали се променят оборотите първо при студен, после при топъл двг... Според мен може да се тества и като извадиш маркуча откъм филтъра и духаш в него при студен и топъл двг, в единия случай трябва да не пропуска... При теб на студен или топъл двг се вдигнаха оборотите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #5 Отговорено 24 Декември, 2017 На топъл двигател. днес сутринта се загледах че при първото палене вдигна 1250 оборота... не ми беше направило впечатление, защото досега вдигаше 1450-1500 об. и много бързо в рамките на минута падаха на 1200-1250 об. Ако този термоклапан работи само тогава ??? то едвали ще имам проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #6 Отговорено 24 Декември, 2017 Не би трябвало да работи само тогава... Можеш да направиш опити, така и така си го запушил: - Веднага след палене на студено какво става като запушиш или свържеш двете тръби - Същото на горещ двг. При мен като запаля е около 1200-1300об и не съм гледал кога колко пада, но не е толкова бързо. Когато загрее пък оборотите ми са по-ниски отколкото ми се иска, макар, че е в нормите.- около 620. При теб колко са на загряла? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #7 Отговорено 25 Декември, 2017 (Редактирано) И аз знам че се ръководи от температурата на оладителната течност и че подава допълнително въздух когато мотора е студен, но много често го премахват по руските форуми и явно не е никакъв дерт и без него да се кара. пп... Ако ти е от ползаhttps://www.drive2.ru/l/2909563/ Редактирано 25 Декември, 2017 от rollin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 25 Декември, 2017 Това устройство позволява засмукването на въздух през бензиновата дюза.Има два малки отвора в предния край на дюзата.Помага за разпрашаването и завихрянето на бензновата фуния.Работи над 35 градуса.Управлява се като обикновен термостат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 25 Декември, 2017 Демек е от полза ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #10 Отговорено 25 Декември, 2017 (Редактирано) Преди 9 часа, Markony написа: Това устройство позволява засмукването на въздух през бензиновата дюза.Има два малки отвора в предния край на дюзата.Помага за разпрашаването и завихрянето на бензновата фуния.Работи над 35 градуса.Управлява се като обикновен термостат. Markony и аз не мога да схвана? Над 35 гр. значи и при загрял мотор??!! Защото точно тогава ми направи проблем, както съм описал в пост 1, след като започва да загрява двигателя / 40-50 гр./ вместо да свали оборотите започна да ги вдига ??? PS: Оборотите преди.. и след... са 620 без фарове и 720 с вкл. фарове. Редактирано 25 Декември, 2017 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #11 Отговорено 25 Декември, 2017 Ам,вижте в едно ръководство,че не съм със служебния лаптоп.Всички втеци го имат ,включително Акорд, Харви след 2000 година.Наздраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #12 Отговорено 25 Декември, 2017 преди 15 минути, ЧОЧО написа: Над 35 гр. значи и при загрял мотор??!! Защото точно тогава ми направи проблем, както съм описал в пост 1, след като започва да загрява двигателя / 40-50 гр./ вместо да свали оборотите започна да ги вдига ??? Бях ти писал как да провериш и на студен и на топъл двг. и ще се ориентираш как влияе: - Веднага след палене на студено какво става като запушиш или свържеш двете тръби - Същото на горещ двг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #13 Отговорено 25 Декември, 2017 На топъл е ясно как влияе На студен утре ще проверя... но не съм сигурен, че резултата ще е меродавен защото при при "отлепването" на маркуча от щуцера на клапана щуцера се оказа пластмасов и каза прас. Наздраве Markony като стигнеш безаварийно до служебния лаптоп след празниците .... пиши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове