Hanchko 29 #1 Публикувано 22 Декември, 2017 Здравейте, Днес за втори път при ниските температури сутрин чух странен шум около пистовите ремъци и компресора на климатика. Шума немога да го опиша точно, но звучи като свирене. Колата е CR-V 99г. 128к.с. Странното е, че след 1-2 минути работа на мотора шума изчезва, а при увеличаване на оборотите и шума се увеличава. Ремъците са сменени преди 20 000км, лагера на обтяжната ролка на климатика съм го сменил преди 4 месеца. Миналата година не съм имал такъв шум. Може ли проблема да е в компресора на климатика? Ако някой има идеи нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #2 Отговорено 23 Декември, 2017 Миналата година имах такъв шум.Отначало се чуваше както при теб,но после започна постоянно.При мен се оказа лагер на обтяжната ролка.При теб може лагера да се е скапал отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #3 Отговорено 23 Декември, 2017 Ето тази сутрин успях да направя и видео. Тук се чува. Не мисля, че лагера на обтяжната ролка е проблем. Склонен съм да мисля, че шайбата на климатика издава този звук. WP_20171223_07_54_55_Pro.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #4 Отговорено 23 Декември, 2017 (Редактирано) Точно същия звук беше при мен.За компресора незнам. Редактирано 23 Декември, 2017 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #5 Отговорено 23 Декември, 2017 (Редактирано) Утре сутрин ще погледна отново, да видя дали шума не е от лагера, но за 3-4 месеца все не ми се вярва, че ще се разбие. В крайна сметка ще го сменя още веднъж да видим. Може да съм попаднал на менте. Редактирано 23 Декември, 2017 от Hanchko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #6 Отговорено 24 Декември, 2017 Откачи ремъка и завърти ролката на ръка.Направи го на студена кола.Да не си я палил сутрин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #7 Отговорено 26 Март, 2019 (Редактирано) Колеги здравейте, С доста голямо закъснение посочвам причината ЛАГЕР НА ОБТЯЖНАТА РОЛКА. За две години два пъти се наложи да го сменям. Благодаря за съдействието. Редактирано 26 Март, 2019 от Hanchko 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #8 Отговорено 30 Март, 2019 Каква е причината да го сменяш,менте лагер или нещо друго.Какъв лагер сложи сега имаш ли номера и параметрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #9 Отговорено 30 Март, 2019 Преди 2 часа, CARPERA написа: Каква е причината да го сменяш,менте лагер или нещо друго.Какъв лагер сложи сега имаш ли номера и параметрите. Лагера е 6203 ZZ. От фирмите производители съм слагал FAG, NTN и сега сложих на SKF. Най-вероятно попадам на ментета или другия вариант при монтажа майстора, да го набива с големия чук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #10 Отговорено 30 Март, 2019 Да варианта с чука е зле разваля го докато го слага ,трябва преса. Ето още един който не сдава багажа за 1год но сменен с преса не с чук. На коя фирма ти се разсвири NTN ги дават за първоначално вграждане . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #11 Отговорено 30 Март, 2019 (Редактирано) Първо сложих FAG, койте се разсвири за около 10к км. След това реших да взема нещо по-качествено и сложих NTN, но и той замина за приблизително същото време(около 13000км). Сега сложих SKF за 7лв/бр. да видим колко ще издържи. Този път и аз присъствах на монтажа и лагера беше сложен както трябва с преса. Редактирано 30 Март, 2019 от Hanchko 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове