Jump to content
Hanchko

Странен шум на студен двигател...

Recommended Posts

Здравейте,

Днес за втори път при ниските температури сутрин чух странен шум около пистовите ремъци и компресора на климатика. Шума немога да го опиша точно, но звучи като свирене. Колата е CR-V 99г. 128к.с. Странното е, че след 1-2 минути работа на мотора шума изчезва, а при увеличаване на оборотите и шума се увеличава. Ремъците са сменени преди 20 000км, лагера на обтяжната ролка на климатика съм го сменил преди 4 месеца. Миналата година не съм имал такъв шум. Може ли проблема да е в компресора на климатика? Ако някой има идеи нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година имах такъв шум.Отначало се чуваше както при теб,но после започна постоянно.При мен се оказа лагер на обтяжната ролка.При теб може лагера да се е скапал отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тази сутрин успях да направя и видео. Тук се чува. Не мисля, че лагера на обтяжната ролка е проблем. Склонен съм да мисля, че шайбата на климатика издава този звук.

WP_20171223_07_54_55_Pro.mp4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно същия звук беше при мен.За компресора незнам.

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре сутрин ще погледна отново, да видя дали шума не е от лагера, но за 3-4 месеца все не ми се вярва, че ще се разбие. В крайна сметка ще го сменя още веднъж да видим. Може да съм попаднал на менте.

Редактирано от Hanchko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи ремъка и завърти ролката на ръка.Направи го на студена кола.Да не си я палил сутрин.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги здравейте,

С доста голямо закъснение посочвам причината ЛАГЕР НА ОБТЯЖНАТА РОЛКА. За две години два пъти се наложи да го сменям. Благодаря за съдействието. ;)

Редактирано от Hanchko
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е причината да го сменяш,менте лагер или нещо друго.Какъв лагер сложи сега имаш ли номера и параметрите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Каква е причината да го сменяш,менте лагер или нещо друго.Какъв лагер сложи сега имаш ли номера и параметрите. 

Лагера е 6203 ZZ. От фирмите производители съм слагал FAG, NTN и сега сложих на SKF. Най-вероятно попадам на ментета или другия вариант при монтажа майстора, да го набива с големия чук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да варианта с чука е зле разваля го докато го слага ,трябва преса.

IMG-b456dfafa92d1a701e1adccd5113e375-V.thumb.jpg.2b4c407a5f8039eda3c4401afe2da463.jpg

Ето още един който не сдава багажа за 1год но сменен с преса не с чук.

На коя фирма ти се разсвири NTN ги дават за първоначално вграждане .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо сложих FAG, койте се разсвири за около 10к км. След това реших да взема нещо по-качествено и сложих NTN, но и той замина за приблизително същото време(около 13000км). Сега сложих SKF за 7лв/бр. да видим колко ще издържи. Този път и аз присъствах на монтажа и лагера беше сложен както трябва с преса. 

Редактирано от Hanchko
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...