ivankirichev 2 #1 Публикувано 7 Декември, 2017 (Редактирано) Здравейте искам да попитам някой запознат ли е как да си реша следния проблем-преди няколко месеца реших да набутам малко пари в акорда който е 2.4 2003 к24а3 мотора, стигнах и до съединител с махових ама малко май там се пойзхвърлих и взех Exedy stage 3 съединител маховик на същата марка възможно най лекия предлаган. Потеглянето неискам да го коментирам предполагах, че ще е все като на въоражен грабеж с тоя съединител-това го преглътнах но проблема е друг-още след монтирането на въпросните чаркълъци при първото потегляне и кутията струши датчика който е за киометража, АБС, ESP и колата направо немога да я вкарам в пътя без това есп най вече особенно сега по тея снегове дъждове и поледици.... както и да е струших кутията на 5тия ден още, карантиите на кутията буквално се исипаха на пътя, имаше дупка можеби 20х20 без да преувеличавам... След няколко месеца наскоро намерих кутия нова, смених я (като пак си накичих перформънс тъпотиите които ми седнаха над 4000лв за което съм бесен) вичко нормално до момента в колкойто не включих първа, нещо изхрупа от към кутията и отново късметче... датчика беше със 1 см скъсен като предния... Та въпроса ми е има ли някакъв начин да се оправи проблема и да си остана с маховина лекия и съединителя, че с тях пък се цепи яко на стартовете.... долу горе си обеснявам на моя си акъл защо се получава всичко но имали начин да се побългари нещо да не го труши тоя датчик ??? Редактирано 7 Декември, 2017 от ivankirichev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #2 Отговорено 7 Декември, 2017 Пич,явно си някакъв мазохистТолкова яко се цепи,че чак цепиш кутиите като вафли. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 8 Декември, 2017 Как се кара със стейдж 3 в градски условия ,че не се сещам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #4 Отговорено 8 Декември, 2017 Знам, че не отговарям на въпроса за датчика - извинявай за което. Но... защо ти е този мазохизъм - този седан е по-бавен от двулитров немски дизел... С този stage 3 съединител и лек маховик колко ще свалиш старт от 0-100? Половин секунда, малко повече? За сметка на кое? Вече си строшил една скоростна кутия. Спести си мъките и карай сток, или за тия пари си вземи някоя фабрично по-бърза немска кола - пак ще е по-безпроблемна от колкото Акорд с такива издевателства над него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankirichev 2 #5 Отговорено 8 Декември, 2017 защото вече го купих преди да усмисля какво точно искам и какво правя... ако трябва да съм честен малко съжелявам за което но от друга страна пък разликата е доста голяма и ве пак средствата не оправдават целта но вече и да го мисля е късно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #6 Отговорено 6 Май, 2018 Изобщо нямам представа какво представляват чаркаляците в твоя акорд. Но ще по разсъждава малко в темата. Съдейки по датчиците на главините, тези за ABS-а, който май са на същия принцип като този датчик който си счупил. Счупил си го все едно го удрят зъбите на скоростите, което би го забелязал при монтажа, данеби нещо да не е центрирано и да описва елипса при което да чупи датчика? Или като пуснеш рязко съединителя(при теб всяко пускане ще е като рязко) от някаде да се появява луфт който да измества венеца и да чупи датчика? На главините този датчик седи на няколко милиметра над един венец със зъбци и реално брой зъбите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 13 Май, 2018 Markony-изобщо няма драматургия със еднодискови съединители sprung type. Аз си карам с 5 то ниво керамика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове