Petar_Kibarski 0 #1 Публикувано 29 Ноември, 2017 Здравейте колеги. Преди известно време ми се случи една неприятна случка с Хондата от подписа. Блокира двигателя в движение, което в последствие се оказа, че е заради счупена биела. Оттам има и наранявания по блока, което ме навежда на мисълта че мотора е за моргата, като се има предвид че и масло си гореше и то от порядъка на литър на 1000 км. Проблема идва от това, че не мога да си намеря същият мотор, на много места хонди колкото щеш за части, и ударени и какви ли не, но масово са 1.4, 1.5 и 1.6 не VTEC. Искам също да попитам, мога ли да комбинирам блок от D16Y3 или някой друг от това поколение на Сивик 1.6, който не е в-тек и да си ползвам главата от моя D16Y2 и пак да стане горе долу каквато си беше досега. Тъй като, четох разни работи относно двигателите на Хонда, но така и не успях да си отговоря на въпроса еднозначно, искам да питам максимално конкретно: Как мога да си оправя колата, ако не мога да си намеря такъв двигател, като моя и не искам да минавам на разни B16 или B18, просто с две думи вариант за "хибриден" мотор, какъв е в моя случай. Благодаря и лека вечер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #2 Отговорено 29 Ноември, 2017 нямаш проблем да ползваш друг блок от д16у3 или друг само да не е двувалов 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 29 Ноември, 2017 Даже д16й3 ти е още по хубав вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 29 Ноември, 2017 Счупената биела не е ли следствие от друг проблем? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 30 Ноември, 2017 Само агренажния ремък ще ти дойде" къс" ако ползваш У3 блок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar_Kibarski 0 #6 Отговорено 30 Ноември, 2017 (Редактирано) Тъй като колата я карам сравнително от скоро, проблема с горенето на масло го нямаше като я взех, а започна като си и смених маслото и филтрите. Може някаква добавка да са и сложили, нали има такива чалъми, и да ми се е паднала на мен. Маслото съм и го следил редовно, и съответно редовно доливах, била е на минимума, но на суха щека не е оставяна. Та тъй като гореше масло, бях почнал още тогава да си мисля варианта със смяна на блока, а сега като че ли това ми е едиствения "евтин" вариант. Не знам дали се разбра, мотора си е с VTEC, и не ми се иска да му губя тази "екстра". Освен това си има и газов инжекцион, което също ми се иска да си остане, а ако сменя цял д16 мотор всичко отива на кино... Впрочем това което колегата от последния пост преди този, казва решава ли се само с друг ремък или е необходимо и друго да се прави ? Редактирано 30 Ноември, 2017 от Petar_Kibarski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar_Kibarski 0 #7 Отговорено 11 Декември, 2017 Колеги, много се извинявам, но бих искал пак да ви задам въпроса от последния ми пост, тъй като точно такъв двигател съм намерил. Какво ще ми е необходимо друго, ако ползвам D16Y3 блок ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 12 Декември, 2017 Премахваш маслоограничителя на блока,между 2 и 3 ти цилиндър,ако ползваш главата от У2.Агренажният ремък 104 зъба с твоята ролка влиза едва едва ,опънат на макс.Ролката от У2 не става на У3 блока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове