Jump to content
Petar_Kibarski

Съвет относно повреден двигател D16Y2

Recommended Posts

Здравейте колеги. Преди известно време ми се случи една неприятна случка с Хондата от подписа. Блокира двигателя в движение, което в последствие се оказа, че е заради счупена биела. Оттам има и наранявания по блока, което ме навежда на мисълта че мотора е за моргата, като се има предвид че и масло си гореше и то от порядъка на литър на 1000 км.

Проблема идва от това, че не мога да си намеря същият мотор, на много места хонди колкото щеш за части, и ударени и какви ли не, но масово са 1.4, 1.5 и 1.6 не VTEC. Искам също да попитам, мога ли да комбинирам блок от D16Y3 или някой друг от това поколение на Сивик 1.6, който не е в-тек и да си ползвам главата от моя D16Y2 и пак да стане горе долу каквато си беше досега. Тъй като, четох разни работи относно двигателите на Хонда, но така и не успях да си отговоря на въпроса еднозначно, искам да питам максимално конкретно: Как мога да си оправя колата, ако не мога да си намеря такъв двигател, като моя и не искам да минавам на разни B16 или B18, просто с две думи вариант за "хибриден" мотор, какъв е в моя случай. Благодаря и лека вечер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямаш проблем да ползваш друг блок от д16у3 или друг само да не е двувалов

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже д16й3 ти е още по хубав вариант. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупената биела не е ли следствие от друг проблем?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само агренажния ремък ще ти дойде" къс" ако ползваш У3 блок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като колата я карам сравнително от скоро, проблема с горенето на масло го нямаше като я взех, а започна като си и смених маслото и филтрите. Може някаква добавка да са и сложили, нали има такива чалъми, и да ми се е паднала на мен. Маслото съм и го следил редовно, и съответно редовно доливах, била е на минимума, но на суха щека не е оставяна. Та тъй като гореше масло, бях почнал още тогава да си мисля варианта със смяна на блока, а сега като че ли това ми е едиствения "евтин" вариант. Не знам дали се разбра, мотора си е с VTEC, и не ми се иска да му губя тази "екстра". Освен това си има и газов инжекцион, което също ми се иска да си остане, а ако сменя цял д16 мотор всичко отива на кино...

Впрочем това което колегата от последния пост преди този, казва решава ли се само с друг ремък или е необходимо и друго да се прави ?

Редактирано от Petar_Kibarski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много се извинявам, но бих искал пак да ви задам въпроса от последния ми пост, тъй като точно такъв двигател съм намерил. Какво ще ми е необходимо друго, ако ползвам D16Y3 блок ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахваш маслоограничителя на блока,между 2 и 3 ти цилиндър,ако ползваш главата от У2.Агренажният ремък 104 зъба с твоята ролка влиза едва едва ,опънат на макс.Ролката от У2 не става на У3 блока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...