tonii47 8 #1 Публикувано 29 Ноември, 2017 (Редактирано) Колеги ще съм благодарен ако някой ми даде насоки по проблема ми ,който се състои в това .че когато е студена колата трудно пали трябва да повърти за да запали и после веднага гасне неможе да задържи обороти ако не и подавам леко газ или ги задържа вече от 4-5 път и после докато работи на място има едно леко като прекъсване като звук прилича на дудненене и като поработи 5 минути и си е готова . Колата е 147кс автомат понякога сутрин като бързам тръгвам почти веднага и си държи обороти като я сложа на директна или спра и я държа на спирачка. Проблема се задълбочва при студено вереме почва да пали най-трудно иначе загрее ли си пали стабилно без проблем Редактирано 29 Ноември, 2017 от tonii47 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #2 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) Чистил ли си дроселова клапа, а стъпковото моторче. Дай малко повече информация .. газ има ли? пали на бензин -загрява, прехвърля на газ и се оправя или нямаш газ .. само на бензин ли го прави. Ако си на газ - клапани регулирал ли си. Свещи проверявал ли си? Редактирано 29 Ноември, 2017 от golfy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #3 Отговорено 29 Ноември, 2017 Ами дроселовата клапа я чистих пролета като беше доста чиста ,колата има газов инжекцион но мисля ,че проблема няма връзка с газта защото както съм написал по горе от 4-5 път задържа обороти и се нормализира колата пали на бензин клапаните съм проверил преди около не повече от 5000 майстора каза ,че луфтовете са в норма свещите смених миналата зима на около 10000км са миналата зима правих и стартер превантивно майстора ми каза ,че е бил пред фалит ,но и при по топло време сутрин като я паля почти никога не задържа оборотите ,иначе от там нататък си пали нормално .За самото палене приемам ,че пали малко по трудно защото акомулатора ми е тръгнал и при палене страовия ток пада под 10 волата при замерване и сигорно и това причина .Обаче защо после не иска да задържи първите 1-2 минути сама оборотите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #4 Отговорено 30 Ноември, 2017 IACV ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #5 Отговорено 30 Ноември, 2017 Преди да завъртиш 2-3 пъти да дадеш на контакт, ако запали после от 1-вия път..Регулатор за налягане на горивото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #6 Отговорено 30 Ноември, 2017 IACV ? Какво означава това ? Преди да завъртиш 2-3 пъти да дадеш на контакт, ако запали после от 1-вия път..Регулатор за налягане на горивото. Благодаря колега утре сутрин ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #7 Отговорено 30 Ноември, 2017 А какво ще кажете за стъпковото моторче .. когато се разглоби има мрежичка, която се затлачва и започва да мени оборотите .. при моята докато я имах (също 147к.с.) проблема се оказа точно това. След като се извади мрежичката се издухва юнашки, сглабяш и заспиват оборотите. При условие, че си гледал клапани, свещи и си чистил дросела мисля, че има голям шанс това да и е болката, а ако не е няма да сбъркаш много като го почистиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #8 Отговорено 1 Декември, 2017 tonii47IACV е тъй нареченото стъпково моторче,което е клапан всъщност и определя оборотите на празен ход. Сваля се,чисти се с контактен спрей и се оправят нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #9 Отговорено 1 Декември, 2017 Дърпаш ли смукача ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #10 Отговорено 1 Декември, 2017 ХА,ХА,смукача.Не сваляш задна дясна гума . И пъхаш 1 люта чушка във ауспуха. ХА,ХА,смукача М...ДА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове