ichods 12 #1 Публикувано 29 Ноември, 2017 Здравейте,преди малко както си пътувах най нормално с колата ми се случи нещо много странно,както си карах и подадох гас да изпреварвам колата върна скорост и заби муцуната,включи се прекъсвачът на 3000 оборота,без значение дали е на ръчни скорости или на автоматични също и газ/ бензин.Спрях и пробвах да форсиран на място но резултатът беше същия на 3000 се включва прекъсвачът.Няма никакви грешки на таблото и колата си върви съвсем нормално до тези обороти.Сега съм спрял и откачих акумулатора за да видя дали ще има някакъв ефект.Ще пиша като го закача. Колата е Акорд 2006г 2.0 K20Z2 автомат фейслифт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #2 Отговорено 29 Ноември, 2017 Кутията е влязла в авариен режим, маслото на кутията сменял ли си го скоро? Като за начало трябва да отидеш на диагностика да се прочетат грешките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 29 Ноември, 2017 На скоростната кутия ако искаш диагностика само в Бултрако, поне аз не знам дали има друг сервиз който да разполага с оригиналния софтуер за такава диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #4 Отговорено 29 Ноември, 2017 маслото на кутията не е сменяно скоро,но проблемът няма общо с нея. На KTS Bosch показа грешка "*022_03 Пневматично реле, управление клапани Високо налягане" На HDS Показа грешка 22-3(P2646) VTEC OIL PRESSUERE SWITCH CIRCUIT LOW VOLTAGE след изчистване на грешката и изкарване за тест чека светна веднага като вдигнах над 3000 оборота и записа същата грешка.Сутринта не ми е светнал чека понеже ми светеше от преди това заради втората ламбда сонда(премахнат катализатор) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #5 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) Стига пращайте хората в Бултрако. Аз не съм чул те да ремонтират нещо. Или предлагат подмяна с ново или използват външни услуги. За цените няма да коментирам. Нека колегите в региона (Монтана, Плевен) му препоръчат сервиз с HDS, (Естествено ако локацията му е актуална). Първо да сподели дали кутията е обслужвана, и след диагностика чак тогава ще го мисли. За сега гадаем. едит: След като видях, че има отговор: Редактирано 29 Ноември, 2017 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #6 Отговорено 29 Ноември, 2017 (Редактирано) да,и аз го видях това но точно тази процедура я правих при последната смяна на маслото преди около 4000 км. Ще го направя отново само да поистине колата П.П. Аз имам HDS сега направих тест с програмата на Vtec клапана ето това излезе като резултат: Ще започна с смяна ма маслото и филтъра и почистване на клапана и цедката както е показано в клипа,след това ще пиша какъв е резултата Редактирано 29 Ноември, 2017 от ichods Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 29 Ноември, 2017 Стига пращайте хората в Бултрако. Аз не съм чул те да ремонтират нещо. Или предлагат подмяна с ново или използват външни услуги. За цените няма да коментирам. Нека колегите в региона (Монтана, Плевен) му препоръчат сервиз с HDS, (Естествено ако локацията му е актуална). Първо да сподели дали кутията е обслужвана, и след диагностика чак тогава ще го мисли. За сега гадаем. едит: След като видях, че има отговор: Тук се изказаха мнения за скоростна кутия, и именно затова казах там, защото китайския ХДС не съм видял да има диагностика на АТ скоростна кутия. Китайските по мои наблюдения, само на ДВГ правят диагностика. Ти можеш ли да ми кажеш кой сервиз има такъв софтуер за АТ ск. кут. на Хонда, който реално ще покаже какви тестове прави и какви са резултатите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #8 Отговорено 29 Ноември, 2017 Извинявам се за off-a, но да поясня какво имах предвид. Ако става дума за четене на грешки, всички могат. Евтините не могат да трият всички грешки, по-скъпите го правят, а репликите могат и да програмират. Въпрос на нужда. Колегата в случая е прочел грешката и започва да се насочва къде е проблема, който може и да не е АТ. Идеята ми беше да не пращаме всички в Бултрако, нито са кой знае колко компетентни, нито кой знае колко приемливи като цени. Да не говорим за отделено време и внимание. Ти си го доказвал в предни твои теми. Лично аз не смята, че в Бултрако могат да направя пълна диагностика на АТ, да накарат всеки соленоид да избута шиша и да констатират... е това е проблема. И на въпроса ти... не знам такъв сервиз, а и дано не ми трябва да търся. (За немски марки знам, но там е друга тема) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 29 Ноември, 2017 Именно, точно соленоидите и "ключовете" за налягане са важни да се прочетат при АТ, това дали те могат, в Бултрако, до го разберат не знам, но със сигурност софта може да го анализира. Нека колегата сподели какво е станало, това е интересен случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #10 Отговорено 29 Ноември, 2017 Свалих цедката под оптяжната ролка както и Втек клапана,и двете си бяха в добро и чисто състояние,проверих самият клапан дали работи и си е ОК.Поръчах нова гарнитура с цедката (филтър) понеже моят ми се видя с доста изпечено уплатнение утре ще дойде и ще го зглобя.Ще сменя и о-пръстените на клапана и датчика както и маслото и масленият филтър и да се надявам че ще се оправи проблема. За въпроса с китайският HDS утре ще проверя какви са опциите които предлага за автоматичните кутии и ще споделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #11 Отговорено 30 Ноември, 2017 Пристигна новата гарнитура както и маслото и филтъра,почистих всичко и го сглобих и резултатът е нулев.след няколко секундно каране с над 3000 оборота отново стана същия проблем и грешка.Искам да проверя кабелите които са за соленоида и датчика/ключа за втека но не намирам диаграми,някой може ли да помогне с насока каде се намира изобщо компютъра и къде отиват въпросните кабели?По форумите намирам информация че може самият ключ да е проблема(на снимката по долу в червено,другото е соленоида),някой в околията да е навит за да ми помогне да разменим датчиците/ключовете за да видим дали ще има ефект?Размяната е за 10 секунди. Относно питането за автомата моят HDS има функции за автомата,мога да направя тест на всеки един соленоид в кутията както и доста други функции на самата кутия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 30 Ноември, 2017 Супер, можеш ли да кажеш кой е модела на ХДС, който ползваш и откъде си го купил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #13 Отговорено 30 Ноември, 2017 това са данните на софтуера,на самият HDS не намирам никакъв номер,пише че е произведен в УСА.Купувал съм го от България от сайт който не знам дали е разрешено да спомена,ако някой иска да му го кажа да пише на лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #14 Отговорено 30 Ноември, 2017 Ето тука има малко игра с клапана на витека:https://www.drive2.ru/l/1234896/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #15 Отговорено 30 Ноември, 2017 намерих още един клип с същия проблем като моя явно ще трябва ново,утре ще търся по авто-магазините. И все пак ако някой има желание да помогне и е в близост до мен ще отида до него за да сменим втека за да съм сигурен че е от него.Разбира се ще си заплатя за услугата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #16 Отговорено 11 Декември, 2017 Малко развитие на проблема.Както съм писал по горе след като смених маслото и филтъра на втека и бе почистен клапана нямаше никаква промяна в работата му.Бях тръгнал да търся втора употреба но реших да разпитам и за нов какви пари вървят,открих го на цена между 300 и 500 лева с различни отстъпки от доставчиците и време за доставка около 2 седмици.Все пак си карах колата и на втория ден след смяната на маслото спря да прави този проблем и от тогава съм минал към 1000 км без ядове.Правих тест на системата с HDS и изписва че работи нормално.Засега остава така като се надявам да не се появява отново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове