sdt 6 #1 Публикувано 19 Октомври, 2017 Здр. колеги, имам проблем с вентилатора на парното и по-точно работи когато си пожелае. Наблюдавам го от седмица и съвсем случайно днес установих, че тръгва при почукване на клаксона. Странно, нали!?! Та въпросът ми е: Има ли някой представа каква може да е връзката м/у двете неща? Е ли възможно проблема да е в боша, но пък всички останали системи работят(радио, запалка и т.н.)!?! Странна работа! Ако някой е имал подобен проблем да пише, ако желае естествено. Иначе мотора го свали, почистих го - работи безпроблемно. Когато работи, работи на всички степени, клапите работят, регулатора на темп. работи, управлението на климатика работи и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i_deck 6 #2 Отговорено 20 Октомври, 2017 И аз имах подобен проблем. Понякога работи, понякога не иска. Сменихме четките и вече повече от година работи нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #3 Отговорено 22 Октомври, 2017 Мерси колега и това ще пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #4 Отговорено 25 Октомври, 2017 не е от четките на вентилатора, като реша проблема ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #5 Отговорено 5 Ноември, 2017 (Редактирано) http://www.nicoclub.com/archives/fix-the-fan-control-amplifier-infiniti-nissan.html Колеги това е решението на проблема с наработещ вентилатор, или поне при мен. Много трудно намерих транзистора и терморезистора. Транзистора е 2SK2500 - 5,20лв, а терморезистора е 2А 142градуса-0,80лв. Свалянето на реостата е леко изнервящо, че трябва да се свали жабката и компютъра за да се стигне до него. Дано съм полезен на някого. И още нещо в посочения сайт реостата е за букса с 3 извода, а нашата е с 4-тири, но ремонта е същият. Редактирано 5 Ноември, 2017 от sdt 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #6 Отговорено 6 Ноември, 2017 Здравейте, по молба на колежката vesivanovа създавам тази тема и се надявам да е от помощ на всеки един. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravko apostolov 0 #7 Отговорено 14 Януари, 2018 (Редактирано) Здравейте на всички. Извинявам се предварително на всички, ако нещо сам в грешка. Нов съм във форума, но и аз като всички сам вече фен на хонда и собственик разбира се, но не сам застрахован от проблеми . Дребни но ги има. Имам проблем с парното - не духа така топло, както се очаква от едно парно, а и трябва дълго да я покарам, за да задуха що годе добре. Освен ако не е пусна по инерция и не истине, и пак изчезва парното. Кранчето е в позиция на топло. Когато я купих, врътките не работеха . Разглобих централната конзола и установих, че всички жила бяха откачени. Закачих си ги по местата, копчетата функционират . Някакви идеи да има някой, защо така се получава? Четох, че някаква клапа имало дето се затваряло, да не минава въздуха през филтъра , а през радиаторчето. А и друго забелязах, че бавно си загрява до работна температура. Докато при опела ми не е така; паля - на петата минута си духа топло. Тук не е така . Моделът ли е такъв, нямат ли хубаво парно хондатата по принцип? Отскоро я имам и ако някои има идеи, ще сам благодарен . Извинявам се, ако пиша с грешки. Редактирано 15 Януари, 2018 от vesivanova Пишете с МНОГО грешки. Втори път няма да си причиня редакция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #8 Отговорено 14 Януари, 2018 Колега и при моята беше така. До последно нямаше парно като на другите коли - т.е. духаше топло, но просто топло, а не горещо, дори на най-висока степен. Моята беше с климатроник и всички управления бяха електрически, с моторчета. Отделно от това, работеше ли парното, работната температура на двигателя не искаше да се качи над 80 градуса, дори и в града. Стрелката на таблото бързо си отиваше на обичайното място, но през OBD четеца си показваше съвсем точно, че повече от 80 гр. не вдига. Поръчах си чисто нов оригинален Honda термостат и се надявах със смяната му, да живне парното, но пък продадох колата и така си и остана. Та ако опреш до термостат, разполагам с оригинален такъв, както и с още нови оригинални части, които ми останаха и ще продавам. Ако имаш интерес, пиши ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #9 Отговорено 14 Януари, 2018 (Редактирано) Колега zdravko apostolov, ако не ти е запушен малкия кръг и/или радиаторчето на парното, вземай термостата и го смени. Редактирано 14 Януари, 2018 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #10 Отговорено 15 Януари, 2018 Щом са разкачани жилата е имало някакъв проблем. Освен да ги закачиш е нужно и отрегулиране. При врътка максимално на топло вътрешната клапа трябва да е отворена също на макс, за приток откъм питата, както и кранчето на макс отворено за подгрева на питата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravko apostolov 0 #11 Отговорено 18 Януари, 2018 Благодаря ви колеги за мненията. Ще отворя пак средната конзола да видя всичко лие наред и ако е ще видя натаатак с термостата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristo Tsvetkov 0 #12 Отговорено 30 Август, 2021 На 5.11.2017 г. at 12:23, sdt написа: http://www.nicoclub.com/archives/fix-the-fan-control-amplifier-infiniti-nissan.html Колеги това е решението на проблема с наработещ вентилатор, или поне при мен. Много трудно намерих транзистора и терморезистора. Транзистора е 2SK2500 - 5,20лв, а терморезистора е 2А 142градуса-0,80лв. Свалянето на реостата е леко изнервящо, че трябва да се свали жабката и компютъра за да се стигне до него. Дано съм полезен на някого. И още нещо в посочения сайт реостата е за букса с 3 извода, а нашата е с 4-тири, но ремонта е същият. Току що оправих реостата по посочения начин, благодаря за точното описание - сега РАБОТИ. При мен беше изгорял само терморезистора - 0,90 лв. 🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове