zaksofon 0 #1 Публикувано 6 Ноември, 2017 Колеги помагайте, нов съм във форума! Търсих подобна тема, но не открих, прощавайте ако повтарям. И за проблема... Докарах си Хонда cr-v, 2.2 i-cdti 2007 от Англия, преди няколко дни. Още, като я купувах през август, човекът ми каза, че има проблем с ABS - а. От време-на време светваха индиктаторите за VSA, TSA, ABS и внимание в триъгълник. Продавача ми каза, че е поради разбити лагери на задните колела, като ми направи и сериозна отстъпка за това. Смених главини от ляво и дясно с оригинални - Хонда и колата се оправи... Поне до днес... Докара ме от Англия миналата седмица, без никакви проблеми и върви страхотно. Но от както заваля миналия ден, започнах да усещам вибриране в педала на спирачката. Не светеше нищо няколко дни. Днес обаче, светнаха същите индикатори на таблото, като вибрациите в педала спряха. Утре, ще я закача на диагностика, но кажете и вие какво може да е. До колкото четох от Английските форуми, cr-v имат проблем с abs модулатора, който струва майка си и баща си и води до почти същите на вид симптоми. С тази разлика, че лампичките светят постоянно, а при мен ако я угася спират и не светят докато не вдигна поне 30 км. Така беше и преди смяната на главините апропо. Проблема с модулатора е характерен за предишния модел, не за този от 2007 или поне така ми казаха в Англия. Сега се замислих и за друго....може ли да е проблем заради акумулатора? Той си е за смяна още от както я купих, даже на два пъти ми даваха ток. А аз от Англия до тук не съм я гасил, сега от последните дни я паля само за кратки разстояния в града и предполагам, че много е паднал вече. Моля помагайте, много харесвам автомобила, но не мога да понасям да ми светят 100 оранжеви индикатора по таблото. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaksofon 0 #2 Отговорено 6 Ноември, 2017 Колеги, не е от акумулатора, току що го смених.... Моля помагайте! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 6 Ноември, 2017 Ок,не се хвърляй на митове и легенди.Нищо му няма на модулатора.Проблема с задните датчици най-вероятно е лош контакт.Проблема с многото светещи лампи е свързан и с циклични грешки,както и на обучението на VSA.За съжаление тези адаптации се правят само с маркова диагностика.КАто казвам маркова ,визирам Honda...не Bosch. В тоя ред на мисли не можем много да помогнем.Трябва си читава диагностика и правилния човек зад нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #4 Отговорено 6 Ноември, 2017 Хъммм..... виж ти..... няколко пъти за 1,5 години ми се случва и на мен като я запаля. Гася я и после край, няма грижи и ядове. От скоро обаче ми се получи следния проблем, като тругна да спирам с много ниска скорост и леко натиснат педал се чува нещо между стържене, скурцане и леки вибрации в педала на спирачката, което не поражда грешки или невъзможност от спиране ами просто ме дразни. Сега като чета за симпто ите на колегата та нещо започвам да се замислям че тези неща са свързани вероятно. И преди съм си го мислел но не ми създава проблеми и не му обръщам внимание. Но в крайна сметка това са спирачките и няма да ги подминаваме с лека ръка а ще им обърнем внимание. Затова ще съм благодарен ако някой сподели мнение къде да до дирим този човек който Markony описва като специялист. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaksofon 0 #5 Отговорено 7 Ноември, 2017 Да, точно това е и при мен сега. Сякаш abs-а сработва без да има нужда от това. При леко натискане на педала, на суха повърхност и не чак толкова висока скорост, спирачките се държат сякаш спирам на лед със 100 км. Явно е доста често срещан феномен... Изключвам да е от магнитните сензори в главните, защото преди да ги сменя с оригинални, както вече казах, педала не вибрираше така и не се чуваше това специфично пристъргване. А сега,светне ли ми таблото с всички индикатори и педала става пак нормален. Дайте някоя подсказва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 7 Ноември, 2017 Не е феномен.Има си обясненние.Лоша връзка в букса.След натискане на спирачката АБС следи 4 колела,едното не праща импулси ,значи колелото е блокирало и АБС сработва.Това му е работата. На живи данни се виждат и четирите ,колела с каква скорост се движат.Едното ще закъснява...елементарно е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaksofon 0 #7 Отговорено 7 Ноември, 2017 (Редактирано) Здравейте майстори! Днес бях на диагностика, системата не беше на Хонда, но пак си показа какъв е проблема. Заден, ляв сензор за скоростта, не отчита коректно, като при скорост от 50 км забива. Чевекът от сервиза се качи да шофира, като ми даде да му държа таблета с диагностиката, при скорост от 50 км всички останали три колела отчитат - 50км, но въпросният заден ляв показва 35км. Това е и момента преди да започне вибрацията в педала, а малко след това е и светлинното шоу. Не мога да разбера само, как става така, след като съм сменил задните главини и то с оригинални в Англия!?!? Бях си намерил и за по 50 паунда на Blue Print (които не са чак толкова фалшива марка), но майстора в Англия каза, че сложа ли евтини, пак ще даде грешка в някой сензор. И какво сега, похарчих три пъти по толкова за оригинални главини и грешка пак има? Възможно ли е, да не са монтирани/калибрирани както трябва или трябва да търся дефект в оригиналните - нови части на Хонда. Второто не ми се вярва просто. А имам и гаранция за тях и фактура от сервиза - една година, но как да си я диря тази гаранция от Англия? Редактирано 7 Ноември, 2017 от zaksofon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #8 Отговорено 7 Ноември, 2017 Здравейте майстори!... Здрасти "майсторе" - как ти беше името ?!? ( това е заради ехидното определение /"здравейте майстори"/, към хората които се опитват да ти съдействат). ....Не мога да разбера само, как става така, след като съм сменил задните главини и то с оригинални в Англия!?!?.... Ти не знаеш ли, че Англия е царството на ментетата ?!? ....Бях си намерил и за по 50 паунда на Blue Print (които не са чак толкова фалшива марка),... То, с тази опаковъчна марка е като при тототото - може и да спечелиш, но по-вероятно ще си прецакан.... ....И какво сега, похарчих три пъти по толкова за оригинални главини и грешка пак има? Възможно ли е, да не са монтирани/калибрирани както трябва или трябва да търся дефект в оригиналните - нови части на Хонда. Второто не ми се вярва просто. А имам и гаранция за тях и фактура от сервиза - една година, но как да си я диря тази гаранция от Англия?.... А защо се оплакваш на нас - обърни се към кралицата.... Сега сериозно: Може и да си изтеглил късата клечка с "оригиналните части" , което е малко вероятно, но твърде е възможно и да са прецакали работата в сервиза където са ти правили ремонта. Ама ние не можем да ти помогнем, или да кажем кое и как, или кой е прав и кой е крив в твоя случай! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове