marin88 1 #1 Публикувано 1 Ноември, 2017 (Редактирано) Здравейте.Скоро правих регулаж на клапаните на моето харви и за мое учудване само 2 бяха мръднали леко.За сметка на това ми направи впечетление ,че целият е на нагари а наближава да сменям маслото и търся мнение как да го пречистя.Като съвет ми дадоха да налея нафта в двигателя и да поработи с почивки около 15 20 мин.Защо с нафта ,защото повечето добавки били на нафтова основа. Редактирано 1 Ноември, 2017 от marin88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #2 Отговорено 1 Ноември, 2017 Нафтата няма да ти помогне. Механично почисти колкото е възможно. После има добавки които се сипват преди смяната на маслото. И най важното сменяй маслото на 7-8000 км. Тия 10 000 че и 15 000 км са за някой дето си е намразил колата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #3 Отговорено 1 Ноември, 2017 Нагари в отсека на разпределителния вал не е нормално да има! Те са по буталата и елементите на горивната камера. Може би имаш в предвид отлагания... ето тук е обяснено детайлно за отлаганията по двигателя от некачествено масло, и/или не навременна смяна на маслото: http://www.oil-club.ru/sposobno-li-motornoe-maslo-myt-dviga/ Да стартираш двигателя с нафта, вместо масло, и да работи така е равно на убийство за двигателя! Виж какво ти е препоръчал колегата Batvan. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K.Ang 4 #4 Отговорено 1 Ноември, 2017 Благодаря на dandilov за линка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 1 Ноември, 2017 Нещо името на темата ми стои нелепо. Ако съм разбрал правилно колегата е видял мизерии от несменяно масло под капака на клапаните, защото няма друго какво да види. В първия момент си помислих за карбонови отлагания. Така ли е? Една-две снимки щяха да са от полза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове