Jump to content
thelastbonbona

Ниски и високи обороти

Recommended Posts

Здравейте колеги! От известно време ме безпокои нещо, но не знам какъв и колко сериозен ми е проблема. При студен старт сутринта вече няколко пъти забелязвам, че колата ми държи високи обороти за извесъно време. Високи от рода на около 900 примерно и след няколко минути или като потегля се ооравя и повече не го прави.

 

Другият ми проблем е като спирам, изключил съм от скорост пуснал съм съединители всичко, само се търкалям напред, оборотите падат под нормалните 700 на около 600 все едно съм на скорост и не и стигат оборотите. Почват едни вибрации и тн и това е докато не застана в покой. Тогава се нормализират отново оборотите. Ще се опитам да прикача и видео.

 

И последно, от сервиза ми казаха, че е нормално, но в колкото коли съм се качил не съм имал такъв проблем. Всяка сутрин педалът на спирачката ми е втърден все едно съм си играл да го натискам.

 

Поздрави и благодаря за вниманието :)

 

https://streamable.com/pjn6r

Извинявам се за качеството.

 

Колата е civic 8 2.2 дизел 2006 година.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото положение с педала на спирачката, сутрин е много твърд. Моята кола го няма този проблем с високите обороти, но докато загрее двигателя ми се случва да заглъхва като карам по инерция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vesiivanova благодаря, но там става въпрос за бензин, а аз и колегата сме дизел :/

 

@rusen4e Точно за този проблем говоря, ти го описа по-добре. Относно педала - питал ли си някъде защо така става? Аз си мисля, че може отнякъде да си губи вакуума и затова да се получава така след по дълго време.. това ми е единственото обяснение.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

При мен също се случва това с оборотите. Когато е студено държи 1200 оборота след запалване и бавно падат до нормалните. Също така при изключване от скорост се случва да пропаднат оборотите. Доста ми беше странно в началото, но не мисля, че това е проблем. Колата реагира малко мудно и се стреми да подържа прекалено ниски обороти при празен ход. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, разбирам thelastbonbona. И аз съм с дизел. Сутрин, като запаля, в студа, оборотите са над 1000.

След минута работа на място падат на 800. Така знам, че се държи дизел през зимата.

Преди да изключа, оставам да работи на място още една минута; така съм чувала.

Нямам проблеми с пропадане на обороти, засега. Нито с педал спирачка.

Само със скърцане педал съединител, но това е друга тема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми казаха, че това с високите обороти е нормално стига да не играят, което отива най-вероятно към дюзи, но се бях притеснил защото колкото коли съм карал досега (все дизелови), това нещо го е нямало. Относно скърцането на педала, това съм го чувал и от друг и звучи много неприятно. Ако се разглоби и му се смажат елементите няма ли да помогне? А оставянето да работи на място за минута е да се охлади турбото, след по продължителна и сериозна работа. Примерно след магистралата или ако си я натискала доста. Мисля, че няма нужда след нормално каране в града. Мисля при следващото ми ходене в сервиза да ги накарам да разгледат пътя на спирачките. Според мен от някъде си губи вакуума като седи известно време и затова се втвърдява педала.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе все се чудя дали мисля правилно.

При запалване на колата оборотите са над 1000 (някъде около 1200об.-1300об).Тези обороти се задържат така, и след някоко минути започват да падат равномерно, и леко до под 1000.След което при достигане на около 800 оборота,вече може да се потегля.

И сега мисля, че това е нормално.

До колкото знам, е от гледна точна на запазване на клапаните и достигане на работна температура на двигателя.При стартиране на двигателя при тези начални бороти, не се позволява да се кара колата.Именно с тази цел - запазване на двигателя.

Питах тук там, само мънкания чувам. Та се чудя нормално ли е да е така за тези двигатели? Днес запалих един дизелак, който стартира под 1000 оборота.

Няккой може ли да помогне с малко литература или обяснение.Благодаря :) 

 

Имам и още един въпрос.Моето хонди, същото въпросно е с разход 10 градско и 5 извънградско. Не карам често градско,но пък е малко притеснително това число.

Освен трафика,оловния крак,или късите разстояния имали какво друго да се погледне за понижаване на разход.Или този двигател си е такава ламя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...