Jump to content
vmom

Теч от покрива

Recommended Posts

Здравейте, колата е CRV 2007 година и при по-силен дъжд започва да сълзят капки по предното стъкло. Точното място където се сълзи е по средата на сенника на шофьорската седалка. Нямам шибидах и не виждам при уплътнението очевидно място от където да влиза водата. Подозирам, че е през някоя от пластмасовите лайсни на покрива, защото когато е леко под наклон сълзенето се усилва или спира.

 

Можете ли да ми препоръчате свестен и сръчен човек или сервиз в София, който да се занимава с подобни проблеми и при съответното заплащане да локализирана и отстрани проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали от лайсните може да влезе вода въобще дори и да ги няма.

Направо ме хвърляш в потрес ако не е от предното стъкло....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за 2 причини да тече вода от това място - недобре залепено стъкло, или ръжда.

Не съм разглобявал CR-V 3, но съм отстранявал същия проблем на две CRV-та 1 и един Сивик 6 англичанка. При тях причината беше ръжда, но на тази 10-годишна кола е малко вероятно. По-скоро е незалепено стъкло.

 

Всички гуми и пластмаси около стъклото са декоративни. Единствената им функция е да крият канала, който е между стъклото и рамката. Водата от покрива се оттича точно през този канал, под пластмасите.

Проблемът започва от двата горни ъгъла на стъклото. Точно там свършват надлъжните канали на покрива. Мястото е много тясно и с времето се събира кал, и запушва канала. Водата се задържа между стъклото и тавана, и тавана изгнива. Както казах при теб може все още да не е изгнил, затова отиваме на недобре залепено стъкло.

 

Не мога да ти препоръчам сервиз, но някой трябва да свали всички пластмаси и гуми около стъклото, за да видите, какво има под тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Наистина Краси се оказа прав. Демонтирах пластмасовата лайсна. Процедурата е много проста: сваля се отвертка пластмасовото капаче и се развива гайката с ключ №10. Цялата лайсна, започваща от гайката, минаваща през предното стъкло и завършваща в жлеб на багажник се сваля с леко подръпване. Течът изглежда да беше точно в горния ляв край на стъклото, където се застъпват двете уплътнения. Детайлът е стъкло-гума -основата на колата и там се получаваше леко разминаван.

 

Точно на това място се беше събрала кал и оси, така че действаше като тапа, която вдига нивото на водата. След като махнах всички боклуци, за всеки случай го мазнах и с малко силикон. Ще чакам следващия дъжд да видя какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...