vmom 1 #1 Публикувано 7 Октомври, 2017 Здравейте, колата е CRV 2007 година и при по-силен дъжд започва да сълзят капки по предното стъкло. Точното място където се сълзи е по средата на сенника на шофьорската седалка. Нямам шибидах и не виждам при уплътнението очевидно място от където да влиза водата. Подозирам, че е през някоя от пластмасовите лайсни на покрива, защото когато е леко под наклон сълзенето се усилва или спира. Можете ли да ми препоръчате свестен и сръчен човек или сервиз в София, който да се занимава с подобни проблеми и при съответното заплащане да локализирана и отстрани проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 8 Октомври, 2017 Не съм сигурен дали от лайсните може да влезе вода въобще дори и да ги няма. Направо ме хвърляш в потрес ако не е от предното стъкло.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1584 #3 Отговорено 8 Октомври, 2017 Сещам се за 2 причини да тече вода от това място - недобре залепено стъкло, или ръжда. Не съм разглобявал CR-V 3, но съм отстранявал същия проблем на две CRV-та 1 и един Сивик 6 англичанка. При тях причината беше ръжда, но на тази 10-годишна кола е малко вероятно. По-скоро е незалепено стъкло. Всички гуми и пластмаси около стъклото са декоративни. Единствената им функция е да крият канала, който е между стъклото и рамката. Водата от покрива се оттича точно през този канал, под пластмасите. Проблемът започва от двата горни ъгъла на стъклото. Точно там свършват надлъжните канали на покрива. Мястото е много тясно и с времето се събира кал, и запушва канала. Водата се задържа между стъклото и тавана, и тавана изгнива. Както казах при теб може все още да не е изгнил, затова отиваме на недобре залепено стъкло. Не мога да ти препоръчам сервиз, но някой трябва да свали всички пластмаси и гуми около стъклото, за да видите, какво има под тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vmom 1 #4 Отговорено 8 Октомври, 2017 Благодаря за съветите. Наистина Краси се оказа прав. Демонтирах пластмасовата лайсна. Процедурата е много проста: сваля се отвертка пластмасовото капаче и се развива гайката с ключ №10. Цялата лайсна, започваща от гайката, минаваща през предното стъкло и завършваща в жлеб на багажник се сваля с леко подръпване. Течът изглежда да беше точно в горния ляв край на стъклото, където се застъпват двете уплътнения. Детайлът е стъкло-гума -основата на колата и там се получаваше леко разминаван. Точно на това място се беше събрала кал и оси, така че действаше като тапа, която вдига нивото на водата. След като махнах всички боклуци, за всеки случай го мазнах и с малко силикон. Ще чакам следващия дъжд да видя какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове