rocket_strike 0 #1 Публикувано 11 Септември, 2017 Здравейте колеги, Ще помоля малко информация да ми дадете относно покупка на на Акорд 6та генерация. Тъй като карам Опел и съм доста доволен от вървеж и работата на колата, смятам да премина към автомобил, който да е по-маневрен при изпреварване и да е малко по-надежден от опела. Моите критерии са: Да стигна от точка А до Б. Да има климатик-климатроник. Да става за газифициране (тук искам да отбележа, че ако има колеги с по-богат опит, моля да споделят, какви проблеми евентуално мога да имам с газта). Като цяло, с опела не ме боли глава (е има си главоболия, но не сериозни), надявам се с Хондата да е същото (все пак, на каквото попадна, наясно съм, че е на късмет). За мен е важно колата да работи и да върви, тъй като правя на година близо 30000-40000 км. Горе долу на година и половина сменям ролки и ремъци на сегашната кола. Знам, че през 97-02 година, дизеловите агрегати на Хонда са на Ровър (може и да греша), но аз не смятам да вземам дизелова. Много е важно да кажа, че Търново, повечето от Вас знаят, че зимата е доста трудно проходимостта по баирите. Гледах доста клипове и търсех информация за това, как се държат Акордите зимата, но все пак търся от Вас впечатление и опит. Засега винаги съм купувал 15ки Мишелинки или Бриджстоун - нови, тъй като за мен гумата е важна, също и опита (зад кормилното устройство). Не съм наясно дали механична или автоматична скоростна кутия да е... Просто като се четат много мнения, нормално е лично за мен да се объркам, коя трансмисия е по-добре (все пак търся надеждност и може би ще клоня към механична), но все пак споделете с 4-5 думи, коя е по-добре. Моля колеги, ако имате препоръки и опит с Акорд 6та генерация, да ми препоръчате. Знам, че тази генерация е близо на 20 години, но честно казано, не вярвам да намеря екземпляр на по-малко от 400хиляди км на пазара и за мен е важно, че е Хонда, и издържат много повече от опелите. Но не това е водещето, все пак е късмет. Целта е дори и да не е стопанисвана, много добре, имам близък, който има сервиз и директно там ще я оправяме. Бюджета е 3000-4000 лева. Като цяло съм приготвил 5000, но слагам още 1000 за обслужване и други разходи. Не знам, дали ще стигнат. Варианта, който ще предприема, ако не намеря екземпляр, от който да се насоча тук в форума е да търся в Германия, тъй като ходя 4 пъти в годината там, и мога да си внеса. Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #2 Отговорено 11 Септември, 2017 (Редактирано) Здравей rocket_strike притежавам такъв автомобил вече 4 год. 6 ген. 1.8 Vtec 2001г. механична скоростна кутия.Силно очарован съм от автомобила, изминал съм близо 65К. км, , като сменени са два предни шарнира, предни и задни дискове, накладки и предни спирачни апарати! + маркуч на климатичната система(беше напукан и изпускаше фреон).Сменени са стандартно водна помпа, ангренажи, ролки..и за това време, масла, филтри(двигател, кутия).Като вървеж мога да кажа, че набира и върви доста прилично!! Зиме и лете, търкалям 17-ки до сега не съм имал никакви проблеми на пътя.Нямам газ, карам само на бензин.Разхода при мен е много задоволяващ, но зависи и как се кара 10-11градско 7-7.5 извън(климатик).Само хубави работи мога да кажа за 6-та ген. Определено няма да сгрешиш с Хонда, каквато и да е! За този бюджет ще вземеш приличен Акорд.Моята я докарахме на собствен ход от Германия.Късмет с търсенето, желая успех. Редактирано 11 Септември, 2017 от Gasmonkey Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #3 Отговорено 11 Септември, 2017 Навъртял съм почти 50к км от януари 2016. Колата е автоматик, 2.3, 154 к.с, като предната ми беше ръчка 1.6. Много здрав автомобил, с изключение, разбира се, на предни шарнири и биалетки. Лошите пътища не прощават на никое окачване. Карах такава с ръчни скорости, вече и автоматик. Смело мога да заявя, че ръчка повече няма да взема. Автоматичните кутии на 6-та генерация са почти неунищожими. Само да се сменя редовно маслото на кутията. И на двата акорда смених заден десен лагер/главина. Защо точно те сдават багажа... Всичко останало, което съм сменял е консумативи (предни и задни дискове се числят към консумативите, както и ролки и ремъци). Колата е на газ и разликата във вървенето газ/бензин е почти незабележима. Тънкия момент на карането на газ е редовното регулиране на клапаните (между 20к и 30к км.). Дори и някой ден кутията да сдаде багажа, има напълно рециклирани кутии, които стигат до теб от Япония за около 1000 лв. Но това е друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocket_strike 0 #4 Отговорено 11 Септември, 2017 (Редактирано) Благодаря колеги. Засега, да разбирам, че славата на Японските кутии, механични и автоматични, са едни от здравите. Искам да кажа, че в сравнение с останалите авт/мех кутии, японските са по-здрави (зависи от това как са били третирани от собствениците им) . Само да спомена, че на майка ми Субаруто кутията е автоматична и наистина, там майстора, който сменяше маслото на кутията, сподели, че като цяло, дано не се счупи нещо, че става много сложно и бавно (освен ако не оцеля от моргата да намеря). Та, горе-долу да разбирам, че и на Хонда автоматичните са им надеждни (зависимост от предишните собственици)? Благодаря, колеги, ще търся Акорд с автоматична кутия с мотор F23Z5. @tonywоolf колега, може ли да ми кажеш, как ти дава като разход лятото като караш хондата в Бургас, по време на час пик, и извън градско? Благодаря Редактирано 11 Септември, 2017 от rocket_strike Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #5 Отговорено 11 Септември, 2017 Около 13-14 в града. Около 11-12 на магистрала (140 км/ч) и около 9-10 извън града (90 км/ч). Всичко с климатроник. Картата на газовото ми е правена от Маркони (Бранимир Марков). Газовото е Zavoli. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #6 Отговорено 11 Септември, 2017 (Редактирано) Освен другите си предимства автоматика е по-добър и зиме, особено ако е хлъзгаво. Една година бяха затворили пътя при Раданово -заради поледица на баирчето и не пускаха никого, щото спреш ли -няма тръгване. Беше толкова заледено че неможеш да стъпиш на земята и да слезеш от колата. Аз не знаех и стигнах до полицая с палката, и естествено спрях до него, та свалих джама, па му викам - С малко дете съм, може ли да продължа? Той вдигна рамени и вика -Е всички стоят, ти как ще тръгнеш? Викам -ми просто пускам спирачката без да давам газ. Направих му показно и продължих. Освен това автомата е и "дуракоустойчив". Имах проблем с клемореда, та няколко пъти мотора гаснеше в движение. Сещай се какво става ако си на скорост, колелата се въртят по инерция, а оборотите на мотора са 0. Еми нищо не и стана. Дано попаднеш на читава. Мойта я карах 11 години и я продадох със съжаление, но просто ми омръзна, а и исках комби. Редактирано 11 Септември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #7 Отговорено 12 Септември, 2017 Колега, ако имаш път към София, може да огледаш моята. 6-та генерация е, 1,8 двигател с ръчни скорости и климатроник. Ако се интересуваш, може да ми пишеш на лични за повече информация, тъй като колата все още не е обявена нито във форума, нито по сайтовете за продажба. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове