daniyan 0 #1 Публикувано 4 Септември, 2017 Значи купих колата с проблем , не се движи на никоя скорост , иначе влизат скоростите , съединителя работи (уж) - лагера шуми при натиснат педал , вилката на долната помпа се движи с целия си хор , обаче колата се форсира на място и до там , на загасена кола ако е на скорост , все едно пак е на свободна , няма връзка с колелата! Колата по думите на човека която я взех е движила по магистралата и е почнала да намаля , а двигателя се форсирал ... Дигана е на крик , колелата пак не се движат на скорост , иначе са зацепени двете (при въртене се движат и двете). Според вас какъв е проблема , дали е съединителя или е кутията ... аз така или иначе ще разбера обаче не знам кога и се побърквам докато чакам да дойде ред при майстора ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #2 Отговорено 4 Септември, 2017 Скъсан съединител, скъсан първичен вал, скъсан пиньон, изронени зъби на пиньон/корона... Нещо по пътя от двигателя до колелата. Като я отворят, ще се разбере. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniyan 0 #3 Отговорено 6 Септември, 2017 (Редактирано) Ами оказа се съединител , и сега се чудя какво да сложа ,има Ashika на 156лв , след това JAPANPARTS 175лв , NIPPARTS-214лв ,HERTH+BUSS JAKOPARTS -220лв ,съединител BLUE PRINT ADH23083 -240лв ? Редактирано 6 Септември, 2017 от daniyan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Nakamoto #4 Отговорено 6 Септември, 2017 От тези който си посочил, вероятно BLUE PRINT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniyan 0 #5 Отговорено 6 Септември, 2017 Ами само забравих да спомена че съм от бедните хорица и тръся нещо тънко , с идеята да не е фишек (да се сменя скоро пак) за Ашика мнения има ли и добри ли са , иначе ако няма добри вариянти и този ще избера на BLUE PRINT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniyan 0 #6 Отговорено 9 Септември, 2017 Ами в крайна сметка , тъй като нямам възможност за скъпи "марки" съединители , избрах Ashika , вчера го сложих , за сега нямам забележки , ще си покаже дали е качествен след време и километри ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #7 Отговорено 9 Септември, 2017 Браво! А как е колата върви ли доволно с новия съединител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniyan 0 #8 Отговорено 11 Септември, 2017 Ами върви си без проблем ,ония ден излопах в една хубава дупка с 17ките и от тогава почна силно да дърпа на дясно (от дясно излопа) сложих за проба 15ки метални и даже още по яко дърпа... На какво налягане се кара 17/215/40 гуми че вози като каруца с тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #9 Отговорено 17 Септември, 2017 215 са тесни 17ки иначе аз моите ги карам на 2.3. Принципно всеки производител има различни характеристики. Като ти тегли в дясно си я виж да не останеш без нея. Както казваш, че искаш да минеш икономично е по-добре сега за да не замине нещо повече по колата .Успех и пусни малко снимки де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniyan 0 #10 Отговорено 21 Септември, 2017 (Редактирано) Ами ония ден ходих на гумаджия да сменим едната гума че жената и свърши работата , колата видимо няма нищо изкривено от дясна предна страна(още на другя ден ходих да я гледам на канал) казаха ми да отида на стенд да ми видят наклоните ... иначе сега бива едва доловимо дърпане на дясно има ! За тази хонда в Ауто дата няма инфо за наляганията иначе гумите ми идват доста ниски и широки за нашите пътища ,отделно предните се оказаха рън-флат което влошава още возията ...! Снимки нямам как да кача поне за сега ... Редактирано 21 Септември, 2017 от daniyan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове