h5rov 294 #1 Публикувано 12 Август, 2017 Здравейте. Пускам темата за повече информация от чисто любопитство. Съседната тема за износения вал се заформи доста добре и се появи полезна имформация. Би ми било интересно и за клапаните. Причината за прегаряне, има ли превенция. Само при автомобили с ГИ ли прегарят? Ясно, че само изпускателните може да прегорят, а със смукателните има ли някакви драми? Поради каква причина се налага реглажа на клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #2 Отговорено 12 Август, 2017 Като си почнал да чоплиш - редно е да попиташ какво се случва и с колектора, катализатора и гърнето.. Нека по-запознатите кажат.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3 Отговорено 12 Август, 2017 Не схванах? Ако имаш предвид влиянието на ГИ над тези елементи е друга тема за друг раздел. п.с Освен, че гният гърнетата вътрешно от конденза... на колектора и катализатора какво пък да им става? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #4 Отговорено 12 Август, 2017 Здравейте. Пускам темата за повече информация от чисто любопитство. Съседната тема за износения вал се заформи доста добре и се появи полезна имформация. Би ми било интересно и за клапаните. Причината за прегаряне, има ли превенция. Само при автомобили с ГИ ли прегарят? Ясно, че само изпускателните може да прегорят, а със смукателните има ли някакви драми? Поради каква причина се налага реглажа на клапаните? Чудесна тема,нека хората от форума,които са вътре в материята и отварят всеки ден капаци на хонди да направят своите заключения по може би най важният въпрос по бенз.двиг.Би било полезно и за тези ,които са решили да купуват хонда,като колегата с износената гърбица от др.тема,който в последствие разбира за периодичното регулиране на клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #5 Отговорено 12 Август, 2017 Не схванах? Ако имаш предвид влиянието на ГИ над тези елементи е друга тема за друг раздел. п.с Освен, че гният гърнетата вътрешно от конденза... на колектора и катализатора какво пък да им става? Така ми заприлича темата - "Какво ще се случи неизбежно рано или късно ако карам на газ..". Sorry, ако съм сгрешил.. Иначе клапаните си горят и пропадат както на газ така и на бензин.. Рано или късно и с двете горива този ремонт е неизбежен. Ускоряваме този процес на газ с по-бедните смеси (по-бавно горене), което изобщо не значи, че и кола карана само на бензин няма да и се случи.. По-честото регулиране няма да те спаси да не изгорят. Просто ще ти осигури прилична работа на двигателя в процеса на бавно потъване на клапана. И на бензин се регулират, но на по-големи интервали. Щом производителя е дал тези интервали, значи е предвидил потъването им. Колкото до превантивните мерки това да не се случи мога да кажа че е на 90% работа по настройките на АГУ-то от страна на газаджията.. Той нека си нагласи правилно сместа, запалването и т.н. пък да става каквото ще! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #6 Отговорено 12 Август, 2017 Това за сместа карайки на газ,и нямам индикация по таблото(светещ чек),значи ли че сместа е ок.Може ли да им се вярва на несветещите лампи.Реглаж съм правил 2 пъти,през 15000,като на втория имах минимални отклонения на 2 клапана(нямам спомен кои).Сега ми предстои реглаж но на изминати 20000 и ще видим какво е състоянието.Да допълня,че нямам мазачка за клапаните,а довпръскване на бензин след определени обороти.Горе долу довпръскването като разход ми е 1-1,2л. на 100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове