Jump to content
h5rov

Проблеми с клапани на К20, К24

Recommended Posts

Здравейте.

Пускам темата за повече информация от чисто любопитство.

Съседната тема за износения вал се заформи доста добре и се появи полезна имформация.

Би ми било интересно и за клапаните.

Причината за прегаряне, има ли превенция. Само при автомобили с ГИ ли прегарят?

Ясно, че само изпускателните може да прегорят, а със смукателните има ли някакви драми?

Поради каква причина се налага реглажа на клапаните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си почнал да чоплиш - редно е да попиташ какво се случва и с колектора, катализатора и гърнето.. Нека по-запознатите кажат..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не схванах?

Ако имаш предвид влиянието на ГИ над тези елементи е друга тема за друг раздел.

 

п.с

Освен, че гният гърнетата вътрешно от конденза... на колектора и катализатора какво пък да им става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Пускам темата за повече информация от чисто любопитство.

Съседната тема за износения вал се заформи доста добре и се появи полезна имформация.

Би ми било интересно и за клапаните.

Причината за прегаряне, има ли превенция. Само при автомобили с ГИ ли прегарят?

Ясно, че само изпускателните може да прегорят, а със смукателните има ли някакви драми?

Поради каква причина се налага реглажа на клапаните?

Чудесна тема,нека хората от форума,които са вътре в материята и отварят всеки ден капаци на хонди да направят своите заключения по може би най важният въпрос по бенз.двиг.Би било полезно и за тези ,които са решили да купуват хонда,като колегата с износената гърбица от др.тема,който в последствие разбира за периодичното регулиране на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не схванах?

Ако имаш предвид влиянието на ГИ над тези елементи е друга тема за друг раздел.

 

п.с

Освен, че гният гърнетата вътрешно от конденза... на колектора и катализатора какво пък да им става?

Така ми заприлича темата - "Какво ще се случи неизбежно рано или късно ако карам на газ..". Sorry, ако съм сгрешил..

 

Иначе клапаните си горят и пропадат както на газ така и на бензин.. Рано или късно и с двете горива този ремонт е неизбежен.

Ускоряваме този процес на газ с по-бедните смеси (по-бавно горене), което изобщо не значи, че и кола карана само на бензин няма да и се случи..

 

По-честото регулиране няма да те спаси да не изгорят. Просто ще ти осигури прилична работа на двигателя в процеса на бавно потъване на клапана.

И на бензин се регулират, но на по-големи интервали. Щом производителя е дал тези интервали, значи е предвидил потъването им.

 

Колкото до превантивните мерки това да не се случи мога да кажа че е на 90% работа по настройките на АГУ-то от страна на газаджията..

Той нека си нагласи правилно сместа, запалването и т.н. пък да става каквото ще! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за сместа карайки на газ,и нямам индикация по таблото(светещ чек),значи ли че сместа е ок.Може ли да им се вярва на несветещите лампи.Реглаж съм правил 2 пъти,през 15000,като на втория имах минимални отклонения на 2 клапана(нямам спомен кои).Сега ми предстои реглаж но на изминати 20000 и ще видим какво е състоянието.Да допълня,че нямам мазачка за клапаните,а довпръскване на бензин след определени обороти.Горе долу довпръскването като разход ми е 1-1,2л. на 100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...