westbam 1 #1 Публикувано 3 Август, 2017 Здравейте,колегиИмам въпрос относно следното нещо,наскоро чух почукване,което идва от краката,защото отвън не се чува,в движение го няма,има го на място,когато разклащаш волана с по 4-5 сантиметра наляов надясно,чува се като биене на желязо,специфично е и не мога да го обясня,четох по темата за рейката,когото и да попитам,казва това,но навсякъде чета,че се чува и по павета тропане,при мен няма никакво тропане в предницата,само в поклащането на волана на място,ще бъда благодарен ако напишете някакви коментари по темата,не съм запознат и нямам компетенцията да разгадая проблема самостоятелно,преди да търся каквото и да било мнение,реших да пиша тук ако някой е имал същия проблем да сподели. Благодаря Ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 3 Август, 2017 Не съм запознат как е точно при Акорда, но нормално от волана до рейката обикновено има 1-2 карета и вероятно шлицово съединение. Разгледай/провери. Един мърда волана другият държи каретата където са достъпни. Може и на канал да се повтори пробата като се гледа отдолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
westbam 1 #3 Отговорено 3 Август, 2017 Проблемът е,че където и да я закарам,и да са тези въпросни карета ще ми кажат,че проблемът е от рейката ,за да вземат съответните доста пари за отремонтиране и монтиране обратно,след рециклаж ако изобщо подлежи на такъв,нека някой,който се е сблъсквал с проблем с рейката или се занимава с ремонт на Акорд,какъвто модел е описан,благодаря за отзива,ще имам предвид въпросните карета,когато се качи на канал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 4 Август, 2017 Колега, достатъчно е да си тикнеш главата при педалите и да погледнеш каретата. И художник да си,ще видиш луфтовете като клатиш волана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #5 Отговорено 4 Август, 2017 Не си писал и дали това което усещаш при въртенето на волана на място е с работещ или угасен двигател? Тропане по неравности нямам, но при угасен ДВГ усещането е съвсем различно (и драстично), спрямо това при работещ ДВГ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brasko 1 #6 Отговорено 4 Август, 2017 Здравей, и при мен го имаше този проблем прочетох преди време мисля, че в руски форум, че проблема се разрешава когато от лоста за регулиране на позицията на волана се направи корекция. Просто премести волана малко към теб или обратно и коригирай височината. При мен чукането изчезна вече втора година. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
westbam 1 #7 Отговорено 4 Август, 2017 За съжаление явно проблемът е по-сериозен и не се получва с коригиране на височината на волана.Не виждам луфт долу при педалите при карето,местенето е синхронно,говорим за запален двигател,когато поклащам леко волана се чува съответното пукане долу в краката,а отвън шум няма,нямам и шум както четох при други колеги,когато карам по павета,някакви идеи или съвети за компетентен майстор в София? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове