Jump to content
stanislavnba

Навигацията и борд компютъра ми се рестартирват постоянно.

Recommended Posts

Така купих си "нова" стара Хонда , карах я 1000км и отидох да я обслужа. Смених масло, филтри и един маншон. 
Преди сервиза ми прави само една глпост на газ , ама 500км на бензин никакви проблеми. За настройки на газ ще ходя другата седмица.

Но взимам я петък от сервиза 2 дена съм я карал сигурно 15км. И днес я карам и на прибиране към нас ми се рестартира навигацията и бордовия компютър. 

Много странен рестарт, защото когато запаля на навигацията и трябва сигурно 20 секунди да зацепи и да ми включи радиото. 
А на тоя рестарт зацепва веднага. Обаче целия ток на колата спира за около половин, 1 секунда. 
И това ми го направи около 5 пъти докато се прибера до нас. Демек за 10км го направи 5 пъти. 

Някой има ли някакви идеи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали са ти затегнали добре клемите на акумулатора и евентуално на масите свързани към купето. А като цяло нормално ли пали автомобила?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално пали. Нищо му нямаше, Ама защо им е да пипат акумулатора за смяна на масло и филтри? Освен при смяна на въздушния, че той малко трудно се маха, да са махнали акумулатора и там да са осрали нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не се сещам как е разположен въздушния филтър на CR-Vто, но не е изключено въпреки че се съмнявам. 

Имаш ли втори ключ, виж с него как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същия акорд като твоя само че бензин :). Въздушния е точно до акумулатора. Но карам цял месец с тоя ключ. Но утре ще пробвам с другия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята правеше подобни номера и се оказа нещо изгоряло в ДВД-то. Купих ДВД от морга и нещата се оправиха. Това се случвало от токов удър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Имаш ли втори ключ, виж с него как е

Няма смисъл да прави това!

Ключа се разпознава само при паленето, после и да го счупиш колата ще си работи, стига да не си свалил контакта.

 

 

 

Много вероятно да е това, което споменава shishko.

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От буксата на акумулатора беше. Оксидирана цялата. И като са сменяли филтъра са я разбутали и е взела да не прави добър контакт. Сега е ОК. Мерси на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...