А. Д. 80 #1 Публикувано 29 Юли, 2017 Здравейте, Бих желал да споделите каква е твърдоста на маркучите на охладителната система на Вашите хонди,най-вече на входящия и изходящия маркуч на радиатора. И каква е нормалната твърдост при коректно работеща система. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 29 Юли, 2017 За коя твърдост питаш колега? За самия гумен материал на маркуча или за налягането вътре при загрял мотор... Гумата е много мека и еластична.След остаряване естествено се одървя малко.Може да се провери на студен двигател.Маркуча не трябва да "пука" като го стискаш с пръсти. На загрял двигател налягането се определя от клапана в капачката и е 1,1 бар или 0,9 на някои по-стари модели. Няма как да ти обясня колко е 1 бар твърдост обаче . Капачката е консуматив и се сменя.Струва 10-на лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #3 Отговорено 30 Юли, 2017 Здравей, Капачката е сменена, както и гарнитура на глава както предположи.Въпроса е нормално ли е е да са твърди маркучи при загрял двигател при налягане 1,1, защото преди бяха доста меки. Та затова питам.Преди не съм обръщал внимание колко са твърди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 1 Август, 2017 Е то тва е проблема че няма как да опишем колко са твърди, определено не трябва да са като сух шпек, нещо като камчия по скоро 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 1 Август, 2017 Слави измисли нова мярка за твърдост . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 1 Август, 2017 Ааа зависи ако е по стандарт "Стара Планина" там има приравняване като се умножава по коефициент 1,6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #7 Отговорено 2 Август, 2017 Благодаря това исках да чуя . Разбрах за твърдоста.Значи моите са си камчия. Още веднъж благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове