teodor_tsonev 54 #1 Публикувано 15 Юли, 2017 За по-малко от месец колата ме остави на пътя за втори път. Днес както си карах и колата изгасна в движение и не искаше после да запали. Докато чаках да дойдат да ме дръпнат пробвах да запаля отново и успях, изминах 100-200 метра и пак загасна. Явно когато поизтине и пали от раз, но после пак гасне и не пали докато не я оставя да изстине, инече не е прегрявала. Вчера смених ключа с нов и нов чип. Реших, че може да е от него, но проблема го направи и със старият ключ. Казаха ми, че може да е датчик на Хол, вие какво мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #2 Отговорено 15 Юли, 2017 Комутатор. Като то по загрее и се скапва, напълно нормално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #3 Отговорено 15 Юли, 2017 Смени комутатор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #4 Отговорено 15 Юли, 2017 (Редактирано) Какви лампи светят/не светят по таблото като изгасне? Скоростомера продължава ли да показва или удря нулата докато си все още в движение, непосредствено след изгасянето? Ако е второто, се насочи към клеморед. Редактирано 19 Юли, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #5 Отговорено 15 Юли, 2017 А клеморедът, за другия път го остави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #6 Отговорено 16 Юли, 2017 (Редактирано) Мисля, че скоростомера си работи, след като загасне в движение. Преди да прекъсне, оборотомера започва много да играе. След загасване чека и лампата за маслото светят, но си има масло. Проблем ли е ако взема комутатор от някоя морга, че гледам на новите много им варира цената, от 60 до 350лв. Предполагам тези от 60 (например Metzger) не струват, а 350 няма как да дам и дали не е по-добре втора ръка оригинален пред нов евтин? А и като не съм сигурен дали е в комутатора проблема не ми се дават много пари. Редактирано 16 Юли, 2017 от teodor_tsonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #7 Отговорено 16 Юли, 2017 (Редактирано) 1. Не се знае въобще дали някои по моргите ще си играе да ти го вади от делкото и ; 2 - там няма гаранция, че е работещ. В цяла София никой ли не познаваш, които да ти даде за проба? Аз за 40 лв си взех цяло делко. Редактирано 19 Юли, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #8 Отговорено 16 Юли, 2017 Не познавам никой с Хонда, всичко живо кара немски автомобили, аз за това си взех японски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #9 Отговорено 16 Юли, 2017 Слагал съм mobiletron комутатори многократно, читави са. Няма оплаквания досега. 40 кинта е комутаторът. За стартери и динама също ползваме техни части. Бг сме все пак и като се изправиш пред избор 40лв. или 390лв. за оригинален ти става ясно, че нямаш избор. Малко са хората, които ще платят такава сума за една част от делкото, като може да вземеш цяло делко за д серия 60-90 кинта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #10 Отговорено 17 Юли, 2017 Днес ще направим диагностика, проблема е явно или в комутатора или в някой от датчиците, но не ми се сменят части на сляпо. Ако е комутатора казвате да взема по-добре нов евтин (mobiletron), отколкото втора употреба оригинален? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #11 Отговорено 17 Юли, 2017 Да, нов, няма как да ти гарантират на моргата, че е работещ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #12 Отговорено 17 Юли, 2017 Направихме "кламер диагностика" с майстора и даде грешка - "15 - Ignition Output Signal missing or defective ignition output signal" Според вас комутатор ли е последно или датчик на Хол, или направо да търся делко втора употреба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #13 Отговорено 18 Юли, 2017 Към комутатор отиват работите наистина. Ако беше клеморед като изгасне скоростомера, щеше да удари нула. Имам делко втора употреба с изгоряла бобина, ако те интересува пиши ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #14 Отговорено 18 Юли, 2017 Делкото на D15Z6 и D15Z3 еднакви ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #15 Отговорено 18 Юли, 2017 По трудният начин разбрах, че не са еднакви Ако някой предлага делко, да драсне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #16 Отговорено 22 Юли, 2017 Малко развитие по темата, след смяната на делкото колата вече не гасне. Разрешиха се и други два проблема, които не предполагах, че са от него. При подаване на гас се чуваше странно "жужене" и когато загрееше поддържаше ниски обороти, около 500-600. Сега всичко е наред. Не сме регулирали делкото, но колата работи добре, даже ми се струва, че е малко по-жива, но може и да си въобразявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #17 Отговорено 22 Юли, 2017 Са и едно обучение на компа ако направиш сигурно няма да си познаеш двигатела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #18 Отговорено 22 Юли, 2017 (Редактирано) Обучение, какво имаш предвид? Разкачих акумулатора само, за да изтрием грешката Редактирано 22 Юли, 2017 от teodor_tsonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #19 Отговорено 22 Юли, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93597&p=1057478623 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове