lelemale13 47 #1 Публикувано 14 Юли, 2017 Имам настройка на газовата която да ми пази инжекторите от спичане: от 400 до 1000 оброта при бензиново време над 4ms да допълва с бензин 2мс. Аз го промених да е над 4,3мс и 1мс бензин след като гледах времената. Но сега се замислих дали 1мс не е малко в предвид че хондите нямат асинхроно обогатяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 14 Юли, 2017 Извинявай,не разбирам последното изречение. Най-вероятно гледаш опция за преминаване на режим бензин на празен ход,когато не може да се настрои газовата на празен ход в режим газ със консуматори,които влияят много на празния ход ..като климатик. Иначе няма инжектор ,които да бачка на 1 мс, така че .....обратно в книгите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #3 Отговорено 14 Юли, 2017 Идеята е при натискане на педала на газта при потегляне да направи и няколко импулса на бензин(работа смесено бензин-газ) и май съм прекалил с мс. Като натисна леко газта(при работа на бензин) и при отпускане виждам че бензиновото време за кратко пада на 1.5-1,6 по спомен. Знам че за асинхронно обогатяване се счита под 1,4мс но хондите нямат такова и се питам на какви мс. да направя бензиновото време за допълване с бензин, по думите ти разбирам че май съм прекалил. Иначе двигателя си работи добре но дали успяват бензиновите инжектори да се отворят поне за малко и да пръснат бензин колкото и малко и не точно да е. До колкото знам инжекторите спичат от остатъците(налепи) от изпарилия се бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 14 Юли, 2017 Забрави тая концепция.На празен ход нямаш никакъв дебит и ефекта е нулев,затова не се практикува. Добави си бензин над 4-4500 оборота 5-10%.при средно натоварване тогава имаш 8-10 мс. оставяш 2,5мс за бензина и 10-11мс за газовите.Така не вкарваш нито едните ,нито другите в критичен/или невъзможен/ режим и имаш количество бензин,което наистина мие,а не сълзи.... Опцията за празен ход е за съвсем друго нещо и то при определени коли. За Хонда на 2,5 мс нормална работа на празен ход при 50% инжектора няма да отвори изобщо.За газовия важи същото. Това ,че виждаш времената на бензиновите инжектори за кратко 1,5 мс е грешка на програмата. При отпускане на газта минаваш в режим cut-of и времената са нула. Последно:Погрешно тълкуваш асинхронното обогатяване като термин.То се използва по време на ускорение,когато времената са огромни.Дюзите седят отворени 10-20 мс.,което е много време за правилно разпрашаване,затова производителя накъсва един 10 мс импулс на 3 по 4 мс с предварение ,за да докара времето и дебита.ГИ взима тия времена и ги сумира ,като прави един импулс на газовата дюза ,защото газта е изпарена и няма нужда да се пулверизира.Отделно технически газова дюза на 2-3мс ще живее 3 месеца. Процеса се води extra-injection .Термина обогатяване се среща само във Фобос и не ми се коментира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 14 Юли, 2017 (Редактирано) Благодаря за отговора, имах съмнение за 1,5мс че е грешка от софтуера. На ловато в софтуора имаше настройка за обогатяването и дефоулт беше под 1.4 но на фул груп което по 2 се получава това което казваш. Рядко стигам 4000 оборота а зимата още повече та тук съм пред дилема. Но като натисна газта вакуума пада и налягането вече не е толкова малко времената не са малки, ако увелича оборотите на 1200 до които обогатява дали ще е достатъчна все пак се случва доста често но само когато се настъпи газта. Остава извънградското което е малък процент при мен. Май запазването на инжекторите в добра форма е трудна работа не е проблем за лятото да я карам до към 4-5000 но зимата е опасно. Sent from my A700 using Tapatalk Редактирано 14 Юли, 2017 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове