Jump to content
karchoto

Автоматична скоростна кутия Accord 7ма ген. (2003-2008)

Recommended Posts

Колеги , днес както си карах колата с 110 км и изведнъж двигателя се форсира . Оборотите се повишиха с около 2500 без да сваля предавка надолу, а колата си вървеше пак така с 110 км.ч. Получи се нещо от рода на кола с механичен съеденител, като натиснеш педала на съеденителя без да махаш крака от газта. Отпуснах газта и пак подадох газ, в началото оборотите си стояха мирно и след няколко секунди отново скочиха нагоре и така няколко пъти . Намалих скороста на 90 и това повече не се случи , докато не вдигнах пак по-висока скорост. Някой има ли идея какво се случва ? Става въпрос за акорд 7 2004 г. 2,4 автомат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 110км/ч и заключен лок ъп оборотите трябва да са около 2200. Ако "настояваш" с газта първо отключва лок ъп-а и те скачат с около 300-400, а ти казваш че са скочили с 2500, което значи че са стигнали 4700. Правилно ли те разбрах? В автоматичен режим ли беше или на ръчен? Какво е нивото, цветът и мирисът на маслото в кутията?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е розовко с леко кафяв оттенък нивото е точно по средата на щеката. Аз съм замислил смяна на маслото в скоростната кутия даже вече ми го донесоха от Англия, но не съм го сменил още понеже не съм намерил  филтър . Въпрос на дни е смяната. Да правилно си ме разбрал за оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е розовко с леко кафяв оттенък нивото е точно по средата на щеката. Аз съм замислил смяна на маслото в скоростната кутия даже вече ми го донесоха от Англия, но не съм го сменил още понеже не съм намерил  филтър . Въпрос на дни е смяната. Да правилно си ме разбрал за оборотите.

Мириса не го знам какъв е . И бях на автоматичен режим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, щом е розовеещо, значи и мирисът му ще е нормален. При кафяво или чернеещо щеше да мирише на прегоряло. Ако си бил на автоматичен режим, как си сигурен че не е свалила 1-2 предавки? То всъщност се усеща де, но в жегите и вкл. климатик мощността малко спада и колцата по-рано решава че и трябва по-ниска предавка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При един от случаите когато оборотите скачаха бутнах лоста на ляво т.е на ръчен режим и видях, че си е на 5 та . От скоро карам автоматик и не зная как трябва да се държи колата ,но 3 месеца вече я карам така не е правила.Смяната на маслото се налага не защото трябва а защото не зная кога е сменено за последно. смяната на маслото  е превантивна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я имам от 20 месеца, преди нея карах сребристата от подписа ми 11 години, но и двете не са правили така -никога.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали може да е механичен проблем в скоростната кутия или нещо софтуерно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механичен няма как да е,поне по темата за това което разбираш като хардуер.

Въпроса на Цецо си беше на място,защото локъпа е близко до твоята ситуация,което ми говори за отворен клапан, айде полуотворен,защото ти се е сторило ,че уж си на полусъединител...

Възможно е боклук да застане на щока и да не позволява да с е затвори на 100%,но в тая ситуацията изфорсирането става веднага след като минеш на горна предавка,а при теб ситуацията е друга.

Трябва да се попрерови книгата точно за тоя синдром..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията на таблото при автоматичен режим (буквичката D) мига ли, или си свети постоянно?

Вероятно пробуксуват пакета фрикциони на 5-а скорост, но понеже е инцидентно, по-скоро причината е в управляващия клапан или просто лош контакт по веригата, но трябва да се закачи на тестер и той ще каже.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...