Jump to content
Tino

Турбо дупка - N22A2

Recommended Posts

Имам питане към собственици на Сивик ( а и другите модели Акорд и CR-V ) дали имат турбо дупка? Правя сравнение с Акорда ми, който е с N22A1 двигател и турбо дупка въобще не усещам или поне не по такъв начин както при Сивика. Иде реч за това като ускорявам включвнето на турбината на максимално развъртане се усеща доста по-осезаемо и поне за мен създава лек дискомфорт при шофиране, отново в сравнение с Акорда. Т.е. оборотите в един момент доста по ударно се качват и след по-бързо превключване не продължава да ускорява, а има едно замисляне. Почти същото се отнася и за реакцията при каране и натискане по-силно педала на газта. При Акорда ускорение и по-рязко подаване на газ се случва доста по-плавно и реакцията е по-бърза. Мисля, че с Емича говорихме по тоя въпрос, че и неговото CR-V с N22A2 двигател е по-зле в сравнение с другото му, което е с N22A1 двигател. 
Реално още не съм й прочиствал ЕГР-а, но ме съмнява след прочистването да се оправи. По скоро май си е начина, по който работи този двигател? Някои други с таква впечатления?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тино, не е точно така, а е така :при мен, едното CR-V е с двигател- N22A2 (i-ctdi), а другото с- N22B3 (i-DTEC). :)

 

Иначе усещането за вървене при първото е доста по-голямо в сравнение с второто - но може би е само усещане .

При i-DTEC двигателя, нещата се случват по-плавно (но си набира прилично) турбото е с променлива геометрия но с електронно командване и сработва доста по-бързо ,  докато при i-ctdi , турбото пак е с променлива геометрия, но с вакумно управление, но развърти ли се,  те лепи за седалката ( и усещаш изстрелването по-отчетливо) .

При старото, на моменти може да се получи някаква дупка, но ако си на висока предавка, с ниска скорост и решиш да подадеш рязко газ- тогава се получава леко замисляне, но ако слезеш една предавка надолу и подадеш  рязко газ , няма проблеми и го няма това замисляне.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с N22A2 двигател. Не съм усетила това, което наричаш турбо-дупка. Но аз си карам по старите правила. Реша ли бърза маневра, свалям предавката или вдигам обороти. А и колата ми е на 80хил. С времето може да се появи.

Edit: Да уточня, че ламбдата, при 8, май я наричат oxygen sensor.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino,този двигател има ли ламбда сонда ?Ако има ,обърнете на нея внимание -неработеща или бавнодействаща ,замислянето преди ускорение може на нея да се дължи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто ще направя профилактика на ЕГР-клапана и ще видя и после как ще е. Определено има замисляне, дори при ускоряване вече има и леко връщане на газта все едно. Може и да е проклетия акселометър, но поне на Сивиците не ми направи впечатления да се оплакват много от тях...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен (сивик n22a2) го няма това нещо. Да не би да е от електронната гас? При нея има малко време на реакция от натискане на педала до започване на набирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...