gogodalgiq 1 #1 Публикувано 28 Юни, 2017 Стигнах до проблема, че не знам къде е той? Свалих това чудо, оказа се транзистор или термистор, който е с кутията на вентилатор. Опитах се да намеря тази част, но я няма никаде в Ловеч. Ако може някой да каже какъв заместител мога да сложа, ще съм много благодарен. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 28 Юни, 2017 Не знам на какво казваш транзистор, но ако има намотки на него от едната страна - в него е проблема. Решава се или с някое втора употреба, работещо, или с презапояване. Малко е пипкава работата и човека, който го прави е добре да знае какво прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #3 Отговорено 28 Юни, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=15066&hl= http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=3711 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #4 Отговорено 1 Юли, 2017 (Редактирано) Малко вероятно е да е изгорял мощния транзистор, обикновено гори термозащитата.Ето ти една тема която ще ти помогне,за съжаление снимките ги няма http://preludebg.clan.su/forum/5-1297-1 Транзистора на CRV е еднакъв с този на JDM Prelude.Термозащита можеш да си купиш за около 2 лв от всеки магазин за електроника.Не слагай кабелче което да я шунтира!! Оригиналния транзистор е много скъп,такъв който ще върши работа е около 30лв!!Смени си филтъра на купето!! п.с. Абе колега, ти за ЦРВ ли питаш или за шатъл??????Раздела е за ЦРВ 1 ген 95-2001 година!Язък че си правих труда да пиша,не знам как стоят нещата при шатъл,ако е с транзистор вероятно по същия начин ,ако е с жични съпротивления не! Редактирано 1 Юли, 2017 от nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogodalgiq 1 #5 Отговорено 3 Юли, 2017 Kолега благодаря за информацията , питам попринцип за црв защото имам вече и двата модела , едната я използвам за лов, а другата е за по-дълги растояния.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #6 Отговорено 4 Юли, 2017 Радвам се ако съм ти бил полезен! Както казах самия транзистор е еднакъв с с този от JDM Prelude, но има някои малки разлики в захващането и корпуса с радиатора. На ЦРВ за да го свалиш първо трябва да свалиш вентилатора,не целия само мотора с перката,лесно е, отвиваш 3 болчета отдолу, които са на достъпно място и вентилатора го вадиш надолу.Отвиваш 2 болчета на транзистора и го вадиш през дупката на вентилатора.Работа за 5 мин! Задължително смени филтъра на купето,на ЦРВ се сменя доста трудно,трябва да свалиш доста пластмасови кори,включително и от централната конзола,затова рядко го сменят,задръства се, вентилатора не може да охлажда транзистора и гори защитата,ако някой "майстор" вече я е шунтирал гори транзистора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogodalgiq 1 #7 Отговорено 6 Юли, 2017 (Редактирано) Свалил съм всичко , смених филта. Успях да мареря заместител на този транзистор : оригиналния е 2SD1460, който работи на 150 вата и на температура 150 градуса. Намерих заместител на него, който утре ще ми го доставят и се надявам да работи както трябва, той е MJ11016 Той работи на 200 вата и на по-висока температура от 200 градуса, което е по-добре и си мисля , може би по-трудно ще прегрее. Утре след работа ще го сменя и ще пиша дали всичко работи . Редактирано 12 Юли, 2017 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogodalgiq 1 #8 Отговорено 9 Юли, 2017 Да направя едно допълнение само , не винаги може да е заминал транзистора. При мен беше, но да знаете, че там отдолу след като се разпои транзистора, се появява отдолу един много мощен предпазител , поне така каза човека, който ми го запояваше. На него разчетохме само, че е на 15 А и температура 121градуса. Сложи ми някакъв, каза че ставал, но не мога да ви кажа с точност какъв беше. Това е от мен, надявам се да съм помогнал на колегите . Това го казвам само като допълнение, че да не си мислите, че винаги може да е заминал транзистора , проверявайте първо за този предпазител и тогава се хвърляйте на транзистора да сменяте. ПОЗДРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове