Jump to content
PetioHonda

Проблем с алтернатор?

Recommended Posts

Здравейте! Вече 2 години карам така, като просто не ми е правило впечатление и не съм се замислял, че реално може да е проблем.
Става въпрос за следното:

Когато пусна фаровете часовника ми "изгасва" т.е почва едва да свети и едва да се вижда. Също така ако съм на свободен ход и пусна фаровете, колата си променя оборотите и след това се нормализират. 
Другото, което е най-дразнещото, ако съм на място и трябва да менврирам т.е въртя волана в която и да е посока, колата глъхне и оборотите падат много, моята теория към момента е, че когато се пусне сервото, за да улесни въртенето на волана - колата и падат оборотите все едно не и стига тока? да захрани всичките електроники. Промяна в оборотите имам и когато съм на място и просто натиска спирачката. 
Скоро ми споделиха за подобен проблем на друга марка и решението било нов алтернатор.
Някой друг има ли моите оплаквания т.е нормално ли е както си мислех или наистина има някъде проблем?

Много съм "бос" по темата, та ще се радвам ако кажете мнение. 
Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и аз от известо време имам същите проблеми . 1 часовника при запалване свети,но при пускане на фаровете не свети,а преди светеше.2 при натискане на спирачката на място ми се качват оборотите.като въртя волана наляво ,надясна се чува едно жужене.имам някакво свирене при даване на газ като от ремък ,дали е от ремъка на алтернатора и заради това да дава тези проблеми?мисля да сменя ремъка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника е направен да свети с различна сила при спрени и пуснати фарове заводски.Идеята е че на фарове се кара когато е тъмно,за това се намалява силата на светене на часовника и управлението на парното за да не дразни зрението и пречи на шофирането.Лично аз не мисля че пречи особено и го премахнах,сега и часовника и управлението на парното светят с еднаква сила независимо да ли са пуснати фаровете.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери какво напрежение подава генератора без консуматори и със(фарове,вентилатор).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко по-подробно къде и как да замеря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги. Малко късно се включвам, но проблема с въртенето на волана се оказа помпата на сервото. По-скоро невнимание от моя страна, че не съм видял нивото на хидравличната течност. На казанчето почти не се виждаше. Долях и всичко си дойде на мястото.
А за осветлението явно си е така фабрично - няма да търся кусури . 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...