Jump to content
Zhorieff

Начин за монтаж на парктроник и сваляне на броня!

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, искам да монторам паркторник на тауръра си 2.2 дизел,2005г. Парктроникът не е оригинален, китайски е, предишните ми коли са били с такъв и съм изключително доволен. Като цяло паркирам на огледала и звук, така че няма да прекарвам екрана до таблото от отпред, а ще го оставя в багажника. И сега идват въпросите ми. На този парктроник маса се взима от купе, но плюс се взима от задна светлина. На комбито тя е на вратата, а тя е във въздуха. От къде минава пътя на снопа до задната светлина, коя е страната, през прагове, таван или ?! Някой знае ли какъв е цвета на кабела, защото някъде четох, във външен сайт, зелено бял, но било по спомен и и не е сигурно! Другият въпрос, как се сваля задната броня, болтове, релси и т.н? Не на послено място, след като ще гледам по задната врата, си спомням, че нагревателя тази зима не работи, къде е връзката му към кабелите, от коя страна и къде. Затъмняваха ми прозорците и това също може да е причина за неработещ реотан на задния джам. Благодаря много за помощта, колеги.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за грешките, големи пръсти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, добре си се насочил. И аз съм с такъв, само че на седан, слагал съм и на комби, но отдавна. Виж какви кабели по цветове влизат в фасунгата за задната и така ще ти е по-лесно да намериш точният кабел от снопа, които мисля, че беше зад дясната задна колонка (зад пластмасата), имай на предвид, че гредата под бронята ще ти пречи, аз и бях отрязал прозорчета с флекса, защото е плътно до бронята и няма място за датчиците.

 

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на dido0o_ за помощта, която беше решаваща, защото се запасете или с огромна бургия и преди това 2-3 през които да минете за да пробиете дупка 22,5 или повече в гредата зад бронята или си пригответе малък флекс и пипайте така, че после да не Ви е яд, режете умерено :)

 

Като за начало прекарайте тока към модула на парктроника, като корите отзад са изцяло на щипки и няма нито един винт или болт.

 

1.Снопа с кабелите се намира от дясно, като сте с лице към багажника, при мен, като комби момента е по-неприятен, защото задната светлина се намира на вдигащата се врата, а именно на задната светлина трябва да хванете + кабела (червен) на парктроника. ( При седан нещата седят доста по лесно, закачате на задната светлина, която си е статична до стопа.)

 

post-2335-0-80738200-1494173206_thumb.jpg

 

2. Кабелът за задна светлина е светло зелен, не особено дебел, минава от стопа, по сноп, към дясната панта на вратата на багажника, там има пластмасова коруба която се откопчава, и закопчава за пантата, за да минтат през нея стопа и маркуч за вода към задна чистачка, след това минава на дясно под корите и слиза отдясно зад кутията за аптечка или подобни неща, минава след това напред към двигателя. Именно зад кората със запалката , закачалката ... може да се направи свързването ( виж на снимките), като там се разплита леко снопа, а до него има болт за маса ( - ) на който да закачите черния кабел!

 

post-2335-0-48600800-1494173261_thumb.jpg

 

3. Не забравяйте всичко е на щипки, но не теглете, като хамали! Щадете щипките! Дигнете капака за гумата, махнете малката кора, махете на джоба две квадртатни щипки с дупки в средата (легла за чоп) и махнете кръглата щипка в ляво от квадратните, така ще извадите целия джоб и ще ви се открие добра гледка за нещата с кабелите!

 

post-2335-0-54223800-1494173285_thumb.jpg

post-2335-0-57551900-1494173303_thumb.jpg

 

4. За свързване към зеления кабел използвайте бърза връзка, разделител, която струва стотинки!

 

5. Прекарайте в луфтовете покрай корите и сте готови с модула!

 

post-2335-0-93518500-1494173335_thumb.jpg

 

6. Приготвяйте флекса за задната стоманена греда!

 

post-2335-0-42602300-1494173367_thumb.jpg

 

7. Разпробиване на бронята. Използвайте плоската част на бронята, относително плоската де :) Ще видите, на снимките къде! Да кажем, че е 160см, първи датчик на 15 до 20 см. от ляво на вътре, крайния пак от 15-20см на вътре към другия и симетрично слагате другите 2, така, че да стане равномерно навсякъде!

 

post-2335-0-46112100-1494173386_thumb.jpg

 

 

При мен както е на снимките реално е ляв стоп - > 20см  ->  40см (среда) 40см. <- 20 < - десен стоп

 

Мерете няколко пъти и дупчете веднъж!  За ориентир от горния ръб маркирайте на долу 3 см и това е височината на която да дупчите за датчика! Това е за височината!

 

Почнете да дупчите с фрезата от комплекта от крайните две дупки, там е КУХО ! Средните две ги дупчете и имайте на впредвид, че ще стигнете до гредата и няма да са пробити до край дупките, ще ги до пробиете след като свалите бронята. Имайте на в предвид следното дупчете средните две след другите, за да не счупите паянтовата бургия и да не направите след това правилно отворите, развъртате средните и след това въртите малко с натиск, за да се отбележи центъра на отворите върху гредата, така после ще знаете къде да режете ;)

 

post-2335-0-55795100-1494173458_thumb.jpg

 

П.С Ние дупчихме с огромна бургия, но е адска мъка! Така, че флекс :)

 

8. Свлаяне на задната броня! - С две думи, от ляво и дясно има по две капачки, точно до стопа, две са за самия стоп, а две са за бронята! Не са затегните, така че да не може да ги отвиете, мисля, че беше камъче номер 10, задължително камък, с обикновен ключ или лула няма да стане! Развивате от ляво 2 и от дясно 2, отдолу има 2 болта добели, които държат и една пластмасова кора отдолу, нея няма смисъл да я сваляте! По три винта има от всяка страна до гумата 2 звезди и 1 звезда с шайба, като звездата с шайба, гледайте хубаво, защото е завита нагоре!!! и не се вижда много добре, светнете и огледайте къде е иначе ще скъсате бронята там, Като ги съберете и тези 6 винта, всичко друго е на щипки, сравнително меки и няма да ви създават проблем. Теглете на вън от най-крайните точки падащи се към гумите и ще се откопчае!   ( Не махайте уплътнения или металната лайсна в багажника, не пречат!!! )

 

post-2335-0-38334200-1494173496_thumb.jpg

post-2335-0-19469100-1494173530_thumb.jpg

 

 

9. Довършете средните отвори с фрезата ако не са се отворили и прекарайте кабелите и датчищите. При мен имаше едно скосение на датчиците, което го сложих отдолу, за да прави ъгъл и да не гледа право надолу датчика, не пишеше нищо за това в упътването ?!?! средните два влизат през отворите които сте направили и излизат от задната страна на гредата, другите два както ви харесва :)

 

10. Влизането в колата осъществих от тапата, която се намира в десния калник, малка черна тапа, която излиза точно където трябва ;) Не извърляйте тапата, продупчете я в средата, като запазите борда, срежете я, за да вкарате кабелетие отстрани към отвора в средата и я щракнете където е била, за да уплътните вместо да я изхвърлите.

 

11. При мен нямаше означения кои датчик кой е! Затова, от ляво на дясо навързах възли по кабелите, най-левия 1, ляво среда 2, дясно среда 3, десен 4 възела ( Демек А,B,C,D ) включвате ги така към модула на парктроника, там си пише A,B,C,D 

 

12. Затваряте всичко , изтегляте хубаво кабелите, когато закачите бронята, да не висят от долу, малко опашки или изолир банд, и сте воала :)

 

13. Аз лично не прекарвам екрана до отпред, защото не го гледам, а само слушам и гледам огледала! Така Ви препоръчвам да правите! Моя екран със зумера / пищялката седи върху модула на парктроника и го чувам много добре отпред! 

 

УСПЕХ !

 

 

ЛИНК към Дропбокс : снимки !  -->  https://www.dropbox.com/sh/50sx4jttqvl609u/AABsxWRMTjdWvNmGDeQtMGkfa?dl=0

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, хубаво беше и да пръснеш дупките на гредата с някое спрейче, да не ръждяса. :)

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, най-добре да се покрие, при мен това ще стане скоро, имам натиснат калник да поравям. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна тема, от няколко дни съм с комби и аз и се чудех как да се справя с парктроника, благодаря за подробните обяснения, като го монтирам ще пиша как е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...