MilevUK 2 #1 Публикувано 19 Април, 2017 (Редактирано) Имам от доста време проблем със съединителя. Смених и двете помпи на педала, и на скоростите, и комплект притискателен феродов, и лагер. Лагера шумеше и трябваше да сменя всичко, проверихме и вилицата - не е крива. Педалът преди време беше счупен и майстора го завари, и подсили. Проблемът е, че скоростите влизат трудно. Все едно има някаква стена и с малко повечко сила я преодолявам, когато превключвам. Мислех си, че със смяната и на двете помпи ще се оправи, но беше само временно. Забелязах, че сега на новите помпи, в казанчето за течност има нещо черно, все едно е гума. Системата е обезвъздушена. Но! Когато натисна съединителя и го задържа за около 3 секунди, скоростите влизат идеално. Това ме навежда на мисълта, че има някакво забавяне на буталото на вилицата. Като натисна, се изпъва до една степен бързо, а за останалото му трябва повечко време. Някакви идеи? Благодаря! Редактирано 20 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #2 Отговорено 19 Април, 2017 Това ме навежда на мисълта че има някакво забавяне на буталото на вилицата. Като че натисна се изпъва до една степен бързо а за останалото му трябва повечко време. Някакви идеи? Благодаря! Ако имаш такова съмнение за забавяне, може да е от комбинация на въздух в системата+трудно проходимо маркуче (не знам къде е, но трябва да има някъде). Понякога и при спирачните маркучи се получава раздуване на гумата навътре от лоша течност и некачествена/остаряла гума. Така вътрешният отвор се стеснява много и става трудно проходимо... Ако искаш да се убедиш дали има такова забавяне, което предполагаш, накарай някой да ти предава на живо видео по вайбъра от реакцията на лостчето на долния цилиндър на съединителя, когато натискаш педала... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #3 Отговорено 20 Април, 2017 При мен е метална тръбичка. Само нея не съм сменил. Дали мога да го заменя с медна тръбичка? Има такива комплекти или пък да поръчам маркуч от някъде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #4 Отговорено 20 Април, 2017 Има маркуч колега .Разгледай тази схема http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=445,446,447,448,449,450&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD%20TOURER&xcardr=5&dmodyr=2003&carea=KE&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.4%20EXECUTIVE&nplblk=B__2321 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #5 Отговорено 20 Април, 2017 При мен е метална тръбичка. Само нея не съм сменил. Дали мога да го заменя с медна тръбичка? Има такива комплекти или пък да поръчам маркуч от някъде? Не може някъде да няма маркуч...не знам къде е, но между двиг. и купето винаги трябва да има мека връзка някъде..., нали той вибрира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #6 Отговорено 27 Април, 2017 (Редактирано) Без да съм пипал нищо, изглежда че реших проблема или си мисля, че съм го решил, а всъщност ще фалира някоя от помпите. Разширителният съд - отворих капачката и изчистих черната гняс, долих до максимума и затворих капачката заедно с гумичката под нея. Сега, като погледне човек, вижда че нивото на хидравличната течност е над максимума, а като отвори капачката - си идва точно. Скоростите влизат по-добре. Та или съм си оправил проблема, или съм сложил много течност и след време от някъде ще пробие. Редактирано 2 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #7 Отговорено 28 Април, 2017 Колега, От опит споделям, щом спирачната течност е била черна - значи някое от уплътненията на помпите е заминало и се разпада или някой от маркучите - от това почернява. При мен беше така черно и смених течността, но скоро след това горната помпа прокапа, смених я и се оправи, сега течността в казанчето е бистра, година и нещо след ремонта. Успех с решаването на проблема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове