goldbyrk 202 #1 Публикувано 18 Април, 2017 При натоварване, примерно от по-тежък човек, който е седнал от към задно дясно колело и преминаване през по-дълбока неравност, се чува силно чукане при клякане на задницата, като от удар на ...оприличавам го като твърдо гумено, като от тампон. Днес забелязах, че качвайки се по един малък наклон, приличащ на висок "легнал полицай", по същия начин, нещо удари и отпред, при излашкването което се получи нагоре. Качвал съм се стотици пъти на тази дига и никога не е имало такъв звук. Та се чудя, дали това отпред може да се дължи на скофтен тампон на двигателя или пък да търся причината в това "омекване" на окачването в пружини, амортисьори... , разхлабени болтове към бомбетата на купето.. и т.н. Специално за отзад, май няма какво друго да е. Големите тампони са сравнително нови и доста качествени, на Лемфьордер, визуално са ОК. В сервиза, при обслужването за годината, направиха й обстоен преглед по окачването и всичко е здраво. Сам се убедих в това. Няма изтичане на масло и през времето на експлоатация, докато се появи проблемът ,не съм забелязал някога да е текло такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #2 Отговорено 23 Май, 2017 И аз се съмнявах че проблема е някъде в тая област и по-скоро в тампона стегнат към купето. Ако наистина е така, не би трябвало да е проблем да се кара още така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #3 Отговорено 7 Март, 2018 Малко да раздвижа темата.Изпаднаха ми 2 пружини от Ровър 400 дизел,и мисля да ги сложа на новите амортисьори с цел леееко да повдигна и втвърдя предницата,понеже дизеларските май са по корави заради по-тежкия мотор.Струва ли си,че и без това предницата е "виснала" леко на една страна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #4 Отговорено 7 Март, 2018 Преди 1 час, zlobar4e написа: Струва ли си,че и без това предницата е "виснала" леко на една страна? Увери се първо, че виновникът е пружината. Може да е амортисьорът. Не съм много сигурен, но с ровърските дизелови пружини, рискуваш да повдигнеш предницата. Може да придобиеш леко стойка "самолет при излитане" А също и да почне да друса като каруца... Нека и майсторите си кажат мнението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #5 Отговорено 7 Март, 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, dandilov написа: Редактирано 7 Март, 2018 от zlobar4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #6 Отговорено 7 Март, 2018 Преди 2 часа, dandilov написа: Увери се първо, че виновникът е пружината. Може да е амортисьорът. Не съм много сигурен, но с ровърските дизелови пружини, рискуваш да повдигнеш предницата. Амортисьорите са заминали на 100% понеже миналото лято от любопитство ги дадох нанедин чичка("голям майстор") да ги рециклира............еми след 7-8 месеца протекоха понеже ги напълнил с масло и смеял уплътнения уж, а сега по дупките съвсем се разтропаха.А с дизеловите най-много да я върна в "заводско" положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzatara 8 #7 Отговорено 8 Март, 2018 рециклирането е ужасен вариант 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #8 Отговорено 9 Март, 2018 Така......след като смених амортисьорите и сложих пружините от дизел,предницата се вдигна с около 3+сантиметра,вози стегнато и не друса като каручка както очаквах. Сега остава да подменя и задните,че предницата е леееко вирната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове