Ivailo Todorov 16 #1 Публикувано 15 Април, 2017 Първо, здравейте на всички. Към обслужващите форума се извинявам, ако съществува подобна тема за 8ма генерация на акорд, не можах да я открия.Малко информация : втори собственик съм на акорд 2009 турър, 2.2 дизел, 150 конски сили. Пряко наблюдавам колата от 100К километра. Смени на масло, накладки и дискове. Ремък с ролки (обслужването на 120К). Имах малък проблем със задните спирачни апарати.... Нормални неща за кола втора употреба. Малко се отплеснах.От няколко дни ми приплъзва съединител. "Приплъзва" когато го напъна на 5та след 90Км, говоря за първи наченки. Т.е. два пъти тествах, за да съм сигурен.Така, в момента съм на 121К километра пробег. Имам няколко въпроса към колеги с подобна кола.- На какъв пробег сте сменяли съединител ?- Колко, горе долу е издържал след първи проявяване на "приплъзване" ?- Някой да е сменял само комплект съединител, без маховик ? (Ясно ми е, че това зависи и колко се кара с това състояние.)В общи линии , това са ми питанията. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr. Accord 4 #2 Отговорено 15 Април, 2017 На 131 000 съм, със седан 2009 и нямам никакви симптоми за износен съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #3 Отговорено 15 Април, 2017 Ето тема за 7ма генерация, но ще е полезна да я прочетеш. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103743&do=findComment&comment=1057485658 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #4 Отговорено 15 Април, 2017 Преди да смениш съединителя, пробвай в движение да го пуснеш 5-6 пъти рязко, така че да пресеца колата. Съединителя е самонагаждащ и по някога се оправя по този начин. Все пак нищо не ти коства да го направиш. Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 16 #5 Отговорено 15 Април, 2017 (Редактирано) Благодаря за отговорите.Темата за 7ма генерация я прочетох.А относно саморегулирането, това с педала ще го пробвам.Относно регулирането преди затваряне на кутията - Само за 7-ма генерация ли важи или и моя притискател е такъв?Някой да го е виждал как изглежда? Редактирано 15 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #6 Отговорено 16 Април, 2017 Аз смених наскоро само съединител комплект, без маховик, тъй като и при мен беше започнал да приплъзва, както при теб. Оправи се засега, но ми казаха, че и на маховика му е време. По километраж съм към 220000км, карам колата от 140000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivailo Todorov 16 #7 Отговорено 16 Април, 2017 (Редактирано) Към колегата Simo vtecman - благодаря за съвета, мисля че нещо се получи, така. 5-6 пъти не, но 3-4 го направих. След което опитах пак познатото тестване, 90 на пета и ускорение....Нямам приплъзване. Ще почакаме със смяната за в момента, че и цената на маховик не ми допадна много. Много благодаря още веднъж. Аз смених наскоро само съединител комплект, без маховик, тъй като и при мен беше започнал да приплъзва както при теб. Оправи се засега, но ми казаха че и на маховика му е време. По километраж съм към 220000км, карам колата от 140000 Благодаря за информацията. В сервиза на Хонда, където питах информативно за цени и като цяло за съединител, говорих с момче от сервиза и той ми каза, че принципно тези акорди изкарвали доста километри преди подмяна на въпросния амбриаж. :-D Аз почти се бях приготвил психически за смяна....Но "поразтърсването" на притискателя, по съвет на колегата Simo vtecman от няколко поста по нагоре, даде резултат. Интересна система с това саморегулиране. Мислех, че в 8ма генерация го няма, но ето поусложнили са притискателя. Редактирано 18 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #8 Отговорено 17 Април, 2017 Към колегата Simo vtecman ..... Много благодаря още веднъж. За нищо колега, все пак сме за това, да помогнем кой с каквото може. Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове